Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Wel ja,alle takken hangen zo vol. Dit is Lapins,een zelfbevruchter.Voor mij had hij er een beetje minder mogen hebben,dan waren ze wat dikker geweest.Zo heb ik een ganse rij(15-tal) staan. Maar ze zijn nog niet plukrijp.Goed dat het zulk weer is,want moest het nu regenen,dan beginnen er enkele te rotten,en dan is alles naar de vaantjes. Van vogels heb ik niet zo'n last,er staat een apparaat in dat het geluid nabootst van stervende spreeuwen. De merels hebben hiervan geen angst,maar ja,als ze er eens eentje pakken kan het geen kwaad,er hangen er toch genoeg.
Hahaha......nou ja......jij kunt wel een paar kersjes missen aan de vogels ......ik heb nog nooit zo'n overvollen kersentak gezien!
Mijn schoonmoeder heeft wel een kersenboom staan, al jaaaaren, en nog nooit één kers kunnen eten......alles wordt weggepikt door de vogeltjes.
't Geluid van stervende spreeuwen? Ben je nu serieus? Bestaat zo'n apparaatje werkelijk?