menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Gezamenlijke aankoop bato aarbeienbakken - regio Antwerpen

greentunadesign

Greentunadesign

Wij willen een hoop aardbeiplanten zetten in onze ruime stadstuin en zouden gebruik willen maken van de bato aardbeienbakken van 40,2x32,2x22,6cm met trosondersteuning. (zie site bato.nl/Aardbeienbak)
Helaas zijn deze bakken voor zover we weten enkel per pallet te koop (306 bakken volgens de site) Wij zouden zelf willen starten met 50 a 100 bakken. Ik wacht nog op de juiste offerte. We lazen al op forums dat de prijs iets onder 2 euro per bak is. Als er voldoende gegadigden zijn, puzzelen we wat om het totaal te verdelen bestellen we een pallet om te delen. Wie doet mee? Hoeveel bakken wil je? Graag een min-max opgeven.
Groetjes,
Eveline en Nele

Fruit

zondag 14 juli 2013 - 15:08
krissie

Krissie

kijk eens onder de rubriek planten & tuinbenodigdheden hier .
Topic ...te koop tuinspullen .
Borsalino verkoopt de zijne , ( Deurne )

groetjes
Krissie
zondag 14 juli 2013 - 19:17
greentunadesign

Greentunadesign

Hallo Krissie,
Dankjewel voor de tip, ik had naar een dergelijke aanbieding gezocht in het hele forum, maar kwam toch niet op dat zoekertje uit (zoekterm baro aarbeibak en aardbeienbak kwam niet voor in het zoekertje). Heb Borsalino intussen gecontacteerd. Hopelijk lukt het via die weg. Groetjes, e*
zondag 14 juli 2013 - 22:12
krissie

Krissie

graag gedaan , en succes .

Krissie
maandag 15 juli 2013 - 19:32
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).