menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Yucca kamerplant

Ga naar meest recente reactie

mds2

Mds2

Aanbod voor :
Kamerplant "YUCCA".met groene lancetvormige bladeren.
Grootte : ± 2 m. hoog - 4 zware vertakkingen - staat zomer en winter in onverwarmde maar vorstvrije veranda - geplant in bruine sierpot in keramiek/aardewerk.
Zeer geschikt voor bv. hall van shopping-center, feestzaal-restaurant, receptie bedrijfsgebouwen, showroom enz...)
Prijs: 50 euro voor de plant zonder sierpot; sierpot indien gewenst kost 38 euro
Kerkbaan 1, 9260 Wichelen (België)
052/42.39.11 - [email protected]

Fruit

donderdag 22 maart 2012 - 21:22
ErikL

ErikL

En welke vruchten groeien er aan?
vrijdag 23 maart 2012 - 11:54
mds2

Mds2

23.3.2012

Beste Erik,
De Yucca die ik aanbied is één van de 40 soorten "winterharde en niet winterharde groenblijvende planten", waarvan er zijn die zowel binnen als buiten (met wat voorzorgen) welig kunnen groeien. Buiten heb ik al jaren een "Yucca Filamentosa (Palmlelie)" staan die jaarlijks grote, zware takken witte bloemen geeft.

Welke type de "Yucca" precies is (die ik aanbied en op de foto staat) precies is, weet ik niet met zekerheid.
Het lancetvormige blad van deze plant is minder hard en ook zijn de punten minder scherp dan deze van de "Yucca Filamentosa (Palmlelie)" buiten.
Bedoelt u met "welke vruchten groeien eraan" bloemen ? Dan kan ik zeggen dat, tot nu, de Yucca die ik aanbied nog geen bloemen droeg.

Vriendelijke groeten en veel tuinplezier "zowel binnen als buiten".

Maria
(De Kegel - De Schrijver)
Kerkbaan 1, 9260 Wichelen
Tel. 052/42.39.11
[email protected]

Fruit

vrijdag 23 maart 2012 - 14:31
ErikL

ErikL

Ik bedoelde weldegelijk "vruchten" als "fruit".
Beetje flauwe humor omdat uw advertentie geplaatst is onder de rubriek "De Consumptietuin : Fruit"
vrijdag 23 maart 2012 - 14:33
mds2

Mds2

Beste Erik,

In elk geval is de "grap" gesmaakt ! Ik gaf er mij geen rekenschap van dat ik mijn bericht onder de rubriek "consumptietuin - fruit" plaatste.

Vriendelijke groeten.

Maria
vrijdag 23 maart 2012 - 19:40
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).