Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
AARDBEIMUURTJE We hebben zelf aarbeibakken gemaakt van bruine PVC buizen van 1m lang en vast gehecht in hun clipsen aan een warme zuidermuur. Zo hangen er 4 boven elkaar. Aan de onderkant heb ik 3 gaatjes geboord voor de wateroverlast. Er staan 5 plantjes/bak. Het uitzicht is TOP en de prijs valt SUPER mee, ik kan niet wachten om te zien als de witte bloempjes en rode vruchtjes verschijnen.
Ma neen geen dakgoot. Een pvc buis van 12 diameter met daarin gaten geboord met een gatenboor om in te planten en de uiteindes afgesloten met een buizenafsluitstuk of hoe dat het ook mag noemen.
Allé, dat is toch hoe ik het in gedachten heb
Zo te zien ben ik niet alleen nieuwsgierig naar die constructie van Nathalieke.
Wat ik me eigenlijk het meest afvraag is of de aardbeiplanten de winter kunnen overleven in die buizen die volgens mij ook waarschijnlijk van die pvc-goten zullen zijn?
Driedimensionaal tuinieren zou fantstisch zijn.
ja, ik heb het verscheidene keren geprobeert, maar wil niet lukken, enkel de tekstjes zonder foto worden wel verstuurd, maar zodra ik er 50 heb post ik de fotookes
kan gebeuren. had eerst ook dat probleem met foto's, vooral blijven reageren, ik zit hier nu een half jaar op en ben weer wat actiever op het forum aan het worden (heb alles in de tuin al gedaan en ben nu bezig met het kweken van kalanchoë diagremontiana en gloxinia)
Nathalieke, ga even naar "bloemen en planten" topic 'Vreemde eend in de bijt'
daar geeft Kurt aan hoe je het moet doen. Het is hoeft niet eerst 50 berichten te hebben om foto's te plaatsen.