Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Van de winter bij temperaturen lager dan -5 een vliesdoek erover leggen.
Sneeuw erover kan geen kwaad, sneeuw gerust erop laten liggen.
Wel het vliesdoek wegnemen als de vorst voorbij is, anders gaan ze misschien te vroeg beginnen met terug groeien na de winter.
In het voorjaar als de bloesem eraan hangt en er moest nachtvorst voorspeld worden de vliesdoek er s'nachts over leggen, bloesem kan bevriezen.
Alvast bedankt voor jullie reacties , hier doe ik al wat mee
Ik ben nog maar een beginneling , dus indien u mij nog wat verder kan helpen met allerhande informatie betreffende kweken , verzorgen , ziektes enz ... laat maar komen .
Alvast een dikke merci !
mvg
Barry
Ik heb mijn paar aardbeienplantjes nog nooit afgedekt in de winter, ik zie dat anderen hier in de buurt ook nooit doen. Volgens mij zijn aardbeien winterhard.
Heb jij wel eens bevroren aardbeienplanten gehad borsalino??
nog een vraagje?wat is de beste manier om zoveel mogelijk aardbeien te krijgen? ik heb ook al iemand gezien die stroo bij zijn aardbeien legde weet er iemand mss waarom hij dat deed?
alvast een dikke merci!!
mvg
barry