menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Fruittuintje

lucky7

Tekst aangepast

Lucky7

hey forumvrienden,

zou graag volgend jaar zelf een beetje kleinfruit willen oogsten. frambozen heb ik al staan deze heb ik al in volle grond gezet. rode bes staat hier ook maar te staan deze heeft meeldauw gehad eveneens als de zwarte bes. moet deze der uit? of komt hier ooit nog vrucht aan.
hier werdt gedacht aan braambes, bosbes, gele framboos, stekelbes rode of groene aan meerdere frambozen.
is dit haalbaar en heeft dit speciale verzorging nodig?
andere ideeën zijn ook welkom. staat hier nog voor alles open.
als er iemand uit de omgeving hasselt en leuven van zijn teveel aan scheuten van kleinfruit kwijt wil laat het me dan weten.
oja heb hier ook nog een piep klein struikje bosaardbeien staan.

der is niets zo fijn als met de klein mannen in de hof zitten en vruchten plukken.
de groeten uit het oosten
donderdag 11 september 2008 - 21:23
Eniavaswen

Eniavaswen

Hoi

Heb je al eens gedacht aan appels en peren op laagstammetjes? Die kan je ook heel mooi leiden.
vrijdag 12 september 2008 - 10:40
Rita1960

Rita1960

Hoi Lucky7,

Je hebt zoveel vragen.....
Over de meeldauw op je bessenstruiken, maak je er niet te druk over, de struiken overleven het wel.
Als je de "grote groente en fruit encyclopedie" aanschaft heb je heel veel informatie over groenten, fruit en kruiden.

groetjes,

Rita
vrijdag 12 september 2008 - 20:46
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).

Hoeveel is 5 + 1? (beveiligingscontrole) *