Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
hallo
vandaag heb ik een raar gedrag van één van mn ghost koi's opgemerkt
namelijk als hij zwemt maakt hij gelijk een helikopterbeweging
dus draait rond op zn zijkanten
het is gelijk soort aanval dat hij krijgt
iemand die mij verder kan helpen?
dank bij voorbaar
kan dat ook zijn van een onweer i dat er toch na beginnen doen
vb een blikseminslag niet ver van de vijver waardoor die vis stressgevoelig is geworden ik krijg er kop noch staart aan
waarom hebben mijn andere kois hier geen last van
en deze vis schuurt helemaal niet langs de kanten die draait gewoon in het midden rondjes
en mijn waterkwaliteit is ook normaal
nuja mss betert het
enige deelneming
tis natuurlijk heel jammer maar ik had dit voor met mijn windes ze deden ook altijd zo'n raar gedrag en zeg 1 voor 1 dood
maar nu sterven er geen vissen meer natuurlijk is de winde gevoelig maar ik vind het toch maar heel raar
(nu hopen dat er gen andere vissen sterven van mij of van jou hout vast houden )