Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik kocht een maand geleden een erwtenplant. Hij doet het niet zo goed. De erwtjes vergaan en hij wordt langzaam aan bruin. Wat zou ik kunnen doen? Voorlopig heb ik hem voor het raam gezet, wetende dat de zon dezer dagen niet fel schijnt (maar zodat hij wel wat licht kan vangen). Hij hing ervoor naast een gordijn, in de living. Redelijk donker, warm bij de kachel. Waar kan hij het beste gehangen worden? En wat kan ik doen om hem erdoor te laten komen?
Karen, ik heb dit ook gehad met mijn erwtjes plant door teveel water te geven. Nu wacht ik tot de grond droog is en dan onderaan iets water geven bijvoorbeeld op een onderschaaltje maar niet langs boven water geven. Hij heeft graag veel licht.
Succes ermee