Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik heb een grote veranda/serre, deze is dus in de zomer lekker warm en in de winter lekker koud ( geen verwarming). Nou wilde ik graag weten welke planten ik daar het hele jaar kan laten staan.
als je veranda niet verwarmt is dan kan het daar wel degelijk vriezen hoor !!!!,sommige tropische planten kunnen enkele graden vorst hebben maar lang niet allemaal, ik zou zeggen, google de naam in van de plant en je krijgt zo alle info.
voor jou veranda zou ik zeggen, oleander, sommige cactussen en sommige vetplanten, fatsia japonica en yucca kan ook, en zo zijn er velen, maar de meeste van deze planten staan in de zomer wel graag lekker buiten, in de zon of in de schaduw, let wel, als ze uit de veranda komen moeten ze terug wennen aan de zon, dus eerst enkele dagen in de schaduw, dan enkele dagen avondzon en daarna mag je ze in de zon zetten tenzij het al meteen 30 graden warm is.