Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik lees hier af en toe wat over Palmeria, maar waar in nederland kan je mooie exoten kopen?? Ik ben vooral op zoek naar yucca thompsonia en/of rostrata, butia capitata.
Heb ook een kijkje genomen bij Palmitos garden, was wel einde seizoen maar ik zag mooie exemplaren staan in de voorbeeldtuin, helaas was er niemand aanwezig om ons te woord te staan terwijl op de website staat dat ze vrijdag en zaterdag zijn geopend.
Misschien anders toch een dagje europalm, oranjerie jaeken en canna-banana doen in het voorjaar?? Is dat de moeite waard? Graag hoor ik jullie ervaringen
Canna banana is altijd de moeite waard, heeft een grote collectie. Beter kun je ze vooraf even bellen of mailen om te vragen of ze de plant van je keuze hebben zodat je niet voor niets gaat. De anderen ken ik niet, Europalms heeft wel een mooie website trouwens, ook veel keus!
Je kunt ze ook online bestellen bijvoorbeeld bij: http://shop.palmenmann.de/ (levert ook in Nederland en België)
zo marian wat een geweldige site , daar ga ik zeker een keer een kijkje nemen, ze zijn niet heel goedkoop, maar volgens mij de moeite waard eens een keer langs te gaan, thanx!!!