Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Prachtige bloem, Fons. Zou je weten welke variëteit het is
want aan de bloemen te zien lijkt het meer op een Amarcrinum.
De mijne heeft 2 maal gebloeid dit jaar. En de geur is ook meegenomen hé
Noel
Tine, overwinter je hem in een pot ? Crinums houden er niet van om verplant te worden.
Alleen verpotten als ze echt geklemd zitten. Na het verpotten zullen ze gewoonlijk niet bloeien.
Groeten
Noel
Ik heb hem altijd in een pot, daarom begreep ik ook niet waarom hij dit jaar zo'n slechte start maakte.
De bladeren staan nu heel hoog maar nergens een aanzet voor een bloem.
Die van mij heeft dit jaar helemaal niet gebloeid. Het duurde ook veel langer dan anders voordat hij begon te groeien.
Tine.
Ja Tine dan heb je evenveel pech als ik.Ik heb 9 crinums.Geen enkele met bloem dit jaar
Maar ik heb ze vorig najaar allemaal verpot,misschien daardoor ?