paradias, ik dacht vermeld te hebben ,dat die mensen die een sigaretje daar van rookten , dit onderbegeleiding deden, uiteraard is het gevaarlijk dit op eigen houtje te doen , en het word nog niet door de gewone geneeskunde aangenomen , ze kennen het zeker , maar dan kunnen ze de gewone medicatie niet meer promoten , want dat sigaretje , helpt soms meer , en is dikwijls gezonder dan al die syntethische rommel waar ge nog zieker van word, , maar ik denk dat over zo iets kan blijven gediscusieerd worden, en tussen haakje, waarom willen ze geen alternatieve producten ,meestal zijn dat planten uit de natuur, (de natuur schenkt ons dat gratis,) en dat is niet duur , en de pharmacutica produceerd op basis van chemie, zoals ge zegd ,en distileren , een syntehisch produkt, ik zeg niet dat we dat mogen uitsluiten, maar hoe duur zijn die dingen niet?we hebben de hedendaagse pillen en zalfjes nodig , ik ken dus mensen die echt gans hun leven pijn hebben , kanker , morfine helpt niet meer, en met en paar trekjes van die sigaret ,coke)zijn ze geholpen ,en al een paar uur zonder pijn , wat kan dat dus kwaad als het onder toezicht is , maar ik vond het fijn een reactie van u te hebben , want ik kon van u ook nog wat leren , dat ik ook nog niet wist,en ik sta altijd open hoor voor nieuw en beter,dus bedankt voor tips en advies , ook van kells
groetjes summer
ps , ik heb zeker NIET gezegd dat het kanker geneest he!!!!en zonder hulp denk ik niet dat ge die bladeren kunt maken , voor te roken,dus wie gaat er eigenlijk aan beginnen?als ik lees wat chris schrijft , is het zeker geen lachertje, en voor iets anders zou ik ook zeggen ,NIET AANBEGINNEN,
groetjes
summer