Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
ik heb deze plant als stek gekregen en zou willen vragen of iemand er meer over
weet (de naam ) ik weet de ze vorstgevoelig is maar verder niets
de plant is nu ongeveer 2 m hoog en heeft een breedte van 80 cm
ze bloeit vanaf juli tot het begint te vriezen
en weet ook iemand wanneer ik ze kan stekken
de naam weet ik helaas nog niet,maar met het stekje nemen dat is gewoon uit probeeren
ik heb voor drie weken ook van een exot een stekje genomen en het zijn worteltjes aangekomen
was voor mij ook de eerste keer en goed gelukt,succes ermee
groeten lisa
tine, ik heb verschillende fotos gezien van de abutilon,maar daar zijn de bladeren niet zo als op het foto,bij de van mij ook niet de bladeren heben een andere struktuur
groetjes lisa
Ik heb de bloem met die van mij vergeleken en die lijken als twee druppels water op elkaar. De bladeren echter zijn bij de gewone plant niet zo sterk ingesneden. Het zou dus best een abutilonkunnen zij maar dan een speciale.
ik zou u eens willen vragen of die abutilon bij u ook
zo groot is ik heb ze vandaag eens goed gemeten en ze is 2m 35 cm
hoog en ze is 95 cm breed op het breedtste stuk
erwin,ik heb al gedacht kan het geen exotische fruit zijn want de bladeren doen mij wel aan denken?
bij mijn fruit zijn de bladeren ook zo-
alleen de bloemetjes lijken op de abutilon,een qwa grote lijkt het mij toch in deze richting te gaan
lisa