Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Deze exotische plant groeit in azie orchidee soort Er is 2 soorten bloem van kleur heb ik gezien wit en paars allebei fris geurend.
Bloemenstengel met 10 a 20 bloemen gelijk een tros druif.
Het blad is ongeveer gelijk de orchidee langwerpig en uiteinde blad is er precies aan 1 zijde aan geknabbeld.
Deze soort wordt opgehangen en de wortels wordt besproeit.
Ik heb deze hier nog niet gezien in winkel of heeft iemand deze ook
Heb hier enkele afbeelding geplaatst maar weet niet of iemand kan openen
ben zelf zo fijn geholpen geweest in 't begin en heb daardoor zoveel bijgeleerd van jou en alle forumvrienden!
Dan is het maar normaal dat ik ook probeer te helpen hé, en met véél plezier hoor!!
@: Matabish en lysianthus. heb een vraagje. Als ik naar iemand een persoonlijk mailtje wil sturen,hoe moet ik da doen. Heb al eens een persoonlijk mailtje van iemand van het forum gekregen maar weet nie hoe daar op te antwoorden.
Weer eens afgedwaalt van het onderwerp!
Thanh. de getoonde plant lijkt op een orchidee, kijk eens bij google naar vanda, deze plant word opgekweekt en opgehangen in een mandje en word dagelijks benevelt.
Kijk ook eens bij google naar ascocenda en ascocentrum dit zijn kruisingen met vanda.
Vanda word gewoonlijk vanaf mei aangeboden in tuincentra, heb ze zelfs in dec in tuincenta gezien.
Weer eens afgedwaalt van het onderwerp!
Thanh. de getoonde plant lijkt op een orchidee, kijk eens bij google naar vanda, deze plant word opgekweekt en opgehangen in een mandje en word dagelijks benevelt.
Kijk ook eens bij google naar ascocenda en ascocentrum dit zijn kruisingen met vanda.
Vanda word gewoonlijk vanaf mei aangeboden in tuincentra, heb ze zelfs in dec in tuincenta gezien.
ALvast dank Fons Ik heb via deze soort de naam kunnen vinden RHY GIGANTEA Heb deze
plant gekocht in Vietnam Thailand voor 15eu heel speciaal soort en fris bloemengeur Deze soort heb ik hier nog niet gezien NU de naam gevonden is kan ik experimenteren voor de bloei
DANK ALLEMAAL VOOR ZOEKEN NAAR DEZE PLANT