menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bamboe

yvesvdn

Yvesvdn

Hallo,

Wij dachten eraan om bamboo in de tuin te plaatsen.
De breedte van ons terras is 4m, we dachten om een lange plantenbak van 2.5m - 3m te zoeken, en daar dan bamboe in te planten, niet in de volle grond na de verhalen die ik hier gelezen heb..
Wat denken jullie hiervan?
We zouden dus een soort willen die mooi dichtgroeid, zodat we mooi afgeschermd zitten op ons terras.

Ook denken we eraan om langs te gaan bij een tuinarchitect om onze tuin te laten ontwerpen, en vervolgens wel zelf aan te leggen. Weten jullie welke prijzen de gemiddelde zijn hiervoor?

Alvast bedankt

Groeten
Yves
dinsdag 28 augustus 2007 - 08:24
jumperke

Jumperke

Je zal wel moeten kiezen voor een zeer stevige platenbak(en dan nog kunnen er porblemen optreden)bamboewortels raken namelijk (bijna)overal door.

groetjes jerko
dinsdag 28 augustus 2007 - 18:23
u857287

U857287

dag tuinliefhebber

bamboe is zeker heel mooi, maar op voorhand bij een goed tuincentrum langsgaan en zeker controleren dat je de juiste soort koopt, niet zoals ik, wij hebben een heel grote tuin, dus plaats genoeg voor heel grote struiken, blijkt nu dat men ons een kleine soort verkocht heeft, verkeerd ingelicht, dus !!!! (de kaartjes aan de struiken kloppen ook niet altijd)

veel succes ermee.
dinsdag 28 augustus 2007 - 20:21
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).