Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
weet er iemand waar ik een passieflora kewensis kan krijgen ik heb het helle internet afgezocht maar vind niets ik hoop dat ik meer uitleg kan krijgen van jullie
Heb er thuis ook nog enkele planten staan. Mag je gratis komen halen.
Maar nie gelijk die zaden he, want met je e-mail adres dat je me tweemaal heb doorgestuurd krijg ik ze niet verzonden. Sorry maar ik heb toen niet meer verder gereageerd.
er zijn nog planten van vorig jaar en er zijn stekjes van enkele weken oud.
wat die zaden betreft waren zaadjes van passieflora's.
mijn adres en gegevens kan je vinden op mijn website(klikken op home boven aan dit berichtje)