menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Husqvarna robotmaaier

BartDT

BartDT

Nadat ik mijn gazon volledig opnieuw had laten aanleggen, koos ik ervoor om vanaf dan te werken met een robotmaaier. Mijn keuze viel op Husqvarna omdat die zogezegd de beste robotmaaiers hebben. Heb ik mij die keuze al beklaagd!
Kort samengevat: garantie betekent niets bij Husqvarna en vreselijke klantenservice die de klant gewoon in de kou laat staan.
Robotmaaier (model 315) in 2021 aangekocht. Jaarlijks een duur winteronderhoud laten doen zodoende van de 5-jarige garantie te kunnen genieten. Deze winter kreeg ik van locale dealer de melding dat er tijdens mijn onderhoud ontdekt was dat batterij kapot was door ingedrongen water en dat printplaat ook aangetast was. Volgens hun was dit enkel mogelijk door afspuiten met hogedrukreiniger. Ik heb dit echter nooit gedaan. Toch wilden ze de garantie niet toepassen. Hierop heb ik klacht ingediend bij klantendienst Husqvarna. Officiële bevestiging dat ze dit gingen onderzoeken. Na 2 maand nog geen reactie en toen ik contact opnam zeiden ze dat ik geduld diende te hebben maar dat mijn case onderzocht werd. Nadien verscheidene malen nog via chat en telefonisch contact opgenomen. Telkens zelfde antwoord: ik stuur het door naar onze manager want ze zijn er mee bezig. We zijn nu 8 maanden verder en nog steeds geen reactie/oplossing.
Kennis van mij had gelijkaardig probleem met zijn Honda robotmaaier. Daar heeft Honda onmiddellijk de herstelling gedaan onder garantie. Heb mij al zwaar beklaagd dat ik ook niet voor Honda gegaan ben.
maandag 18 november 2024 - 15:39
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).