Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Nadat ik mijn gazon volledig opnieuw had laten aanleggen, koos ik ervoor om vanaf dan te werken met een robotmaaier. Mijn keuze viel op Husqvarna omdat die zogezegd de beste robotmaaiers hebben. Heb ik mij die keuze al beklaagd!
Kort samengevat: garantie betekent niets bij Husqvarna en vreselijke klantenservice die de klant gewoon in de kou laat staan.
Robotmaaier (model 315) in 2021 aangekocht. Jaarlijks een duur winteronderhoud laten doen zodoende van de 5-jarige garantie te kunnen genieten. Deze winter kreeg ik van locale dealer de melding dat er tijdens mijn onderhoud ontdekt was dat batterij kapot was door ingedrongen water en dat printplaat ook aangetast was. Volgens hun was dit enkel mogelijk door afspuiten met hogedrukreiniger. Ik heb dit echter nooit gedaan. Toch wilden ze de garantie niet toepassen. Hierop heb ik klacht ingediend bij klantendienst Husqvarna. Officiële bevestiging dat ze dit gingen onderzoeken. Na 2 maand nog geen reactie en toen ik contact opnam zeiden ze dat ik geduld diende te hebben maar dat mijn case onderzocht werd. Nadien verscheidene malen nog via chat en telefonisch contact opgenomen. Telkens zelfde antwoord: ik stuur het door naar onze manager want ze zijn er mee bezig. We zijn nu 8 maanden verder en nog steeds geen reactie/oplossing.
Kennis van mij had gelijkaardig probleem met zijn Honda robotmaaier. Daar heeft Honda onmiddellijk de herstelling gedaan onder garantie. Heb mij al zwaar beklaagd dat ik ook niet voor Honda gegaan ben.