Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Hallo Tuinvrienden
Ik heb in de tuin nu nog bukses staan Daar wil ik van af dus ga ik deze er allemaal uithalen. Ik zou daar heide voor in de plaats willen zetten Maar hoe pak ik dat goed aan.
welke heide soort is daar goed voor ,ik wil weer een soort haagje maken en knippen zo als op de foto ,kan dat ??
e de waele
Buxus en heide hebben totaal tegenovergestelde eisen naar bodem toe, buxus houdt van grond met een eerder hoge ph, heide verkiest een lage ph.
Van heide een haagje maken, ik zeg niet dat het niet zou kunnen, maar ik heb het nog nooit gezien.
Hallo tuinvrienden
Het gaat winterheide worden dat staat vast ,maar nu hoe ga ik dat aanpakken.
Het gaat geen heg meer worden maar gewoon beplanting
Het stukje is 9 meter lang en 30 cm breed hoeveel plantjes moeten daar in, het hoeft niet helemaal vol te staan zoals op de foto wat verdeeld
Ik wacht op jullie tips ben benieuwd ga volgende week de bukses verwijderen
E de waele