menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Is dit bladluis

Ga naar meest recente reactie

aikibart

Aikibart

Dag allemaal

Vraagje ivm onze olm. Op veel van de bladeren zien we een soort van groene zakjes, zie foto.

Weet iemand wat dit is? Soort van cocons voor bladluizen of zo?

Bedankt alvast!

Tuinaanleg & Onderhoud

zondag 21 juni 2015 - 12:45
Bombycilla

Bombycilla

Gallen
zondag 21 juni 2015 - 18:45
aikibart

Aikibart

Nog nooit van gehoord

En zoekende op het forum was ik niet de enigste precies. Bedankt voor je antwoord Bombycilla, nu weet ik ook dat het geen kwaad kan.
zondag 21 juni 2015 - 19:34
kurt

Kurt

Deze topic ging over de gallen. Alle antwoorden eronder waren niet van nut voor de vragensteller en zijn dan ook verwijderd aangezien de topic uit de hand liep.
Gelieve het dan ook net te houden en enkel op de oorspronkelijke vraag te antwoorden.
dinsdag 30 juni 2015 - 23:17
aikibart

Aikibart

Bedankt Kurt

Mijn mailbox begon over te lopen van emailopvolgingsberichten. Het werkt precies niet om dit uit te schakelen, wat ik probeerde via 'mijn berichten'?
dinsdag 30 juni 2015 - 23:20
Patrikc

Patrikc

Deze topic ging over de gallen. Alle antwoorden eronder waren niet van nut voor de vragensteller en zijn dan ook verwijderd aangezien de topic uit de hand liep.
Gelieve het dan ook net te houden en enkel op de oorspronkelijke vraag te antwoorden.

Geen probleem Kurt want in principe heb je gelijk, hoewel er toch ook wel waardevolle info stond in de verwijderde bijdragen.

Maar zijn er ook maatregelen tegen de persoon die steevast topics laat ontsporen en zich op zijn minst gezegd onbeschoft gedraagt ?
woensdag 1 juli 2015 - 08:54
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).