Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Dit (on)kruid komt werkelijk overal opduiken in m'n tuin...
Het lijkt zeer sterk op de kattestaart (lythrum) van aan de vijver ,maar de bladen zijn iets breder.
Weet iemand de naam hiervan ,of zou het toch kattestaart zijn die zo geweldig uitgezaaid is ...in dat geval gaat die er onherroepelijk uit ,want er is geen doen aan.
het wilgenroosje gedraagt zich ook net als de kattenstaart.
tenminste bij mij wel .mar ik behoud hem wel wnt hij is prachtig .
ook de katten staart hou ik altijd een paar op een plek waar ze weinig aan kunnen richten en ik ze in de hand kan houden .
groet joke.
Laat hem toch zijn ding doen Pol.
Zijn kast staat vol met vergif, alleen wil hij dat niet toegeven.
In mijn eigen tuin gebruik ik het enkel in extreme gevallen.
Professioneel ligt dat wel efkes anders.
Onverenigbaarheid van karakters, meer niet. Beiden zijn schitterende mensen met een eigen mening, maar als de een iets zegt, komt er per definitie een antwoord van de ander waar dan weer gekibbel van komt.
Dat Leo een kort lontje heeft, weet hij zelf momenteel ook wel een beetje denk ik. Misschien is het dan aan ons om hem even een beetje kalmer aan te pakken? Niet dat ik nu van plan ben hem elke keer gelijk te geven hoor! Maar dat weet hij wel!