menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Hakselaar voor liguster

Ronny59

Ronny59

Hallo iedereen,

Met meer dan 400 meter ligusterhaag heb ik heel wat snoeisel ... Nu ben ik in een tuincentrum gaan informeren naar een hakselaar, maar daar vertelde men me dat een die dingen niet echt geschikt zijn voor verse liguster omdat die te taai zou zijn, waardoor de hakselaar voortdurend verstopt. Is dat zo en heeft iemand ervaring daarmee ? Of heeft er iemand een tip voor een hakselaar die dat wel zonder problemen kan verwerken ? Ik zou het verhakselde goed kunnen gebruiken voor de perken in mijn tuin, dus het is in feite zonde dat ik dat snoeisel elke keer nog eens naar het containerpark moet rijden, in meerdere ritten

Met dank voor de tips !

Ronny
zondag 31 mei 2009 - 21:19
dendrodan

Dendrodan

Zoals ik al in een ander topic heb gezegd huur een toestel en zie het aan. Is het goed dan kan je overwegen om het te kopen, maar als je geen plaats heb en je moet het maar 1 of 2 keer per jaar gebruiken dan huur je het gewoon. Bij een brico of eurorent of een andee verhuurfirma
zondag 31 mei 2009 - 21:22
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).

Hoeveel is 1 + 4? (beveiligingscontrole) *