menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Potgrond

Ga naar meest recente reactie

Agda

Agda

Ik ben redelijk (lees : zeer ) onervaren qua tuinieren. Ik vraag me af of potgrond in grotere hoeveelheden te krijgen is dan de zakken die je koopt. Is het voordeliger om evt. in 't groot te kopen ? Is een wit product waar je evt. compost aan toevoegt een goeie potgrond ? Graag tips ivm potgrond dus ... Bij voorbaat dank.
woensdag 11 maart 2009 - 14:48
Pieter

Pieter

Hoi, alles hangt ervan af wat je wil doen hé met die grote grote hoeveelheid. Als dat is om bv je grond te verbeteren is dat idd onbetaalbaar om dat met 80L zakken te doen. Dus ja, potgrond is ook vaak in big bags of zelfs bulk per volle camion te verkrijgen.

Pieter
woensdag 11 maart 2009 - 15:26
Agda

Agda

Ik heb eigenlijk geen echte tuin, maar een patio van zo'n 15 op 8 m. Mijn bedoeling is om grote potten te zetten, maar ook dat lijkt me niet echt betaalbaar met 80L zakken, tenzij een wit product, maar is die dan ook goed genoeg om m'n planten te geven wat ze nodig hebben, da's zo'n beetje waar ik mee zit.
woensdag 11 maart 2009 - 16:34
Pieter

Pieter

Hoi,
In dat geval kan je best eens kijken hoeveel je juist nodig hebt en welke planten je er wil inzetten.
Mvg,
Pieter
donderdag 12 maart 2009 - 10:02
deHaan

DeHaan

Potgrond is in grotere hoeveelheden te koop, in zakken of losgestort.
Losgestort is gauw een 30.000 liter grond, dus waarschijnlijk veel te veel.
donderdag 12 maart 2009 - 20:50
printemps

Printemps

in sommige gevallen is bulk wel lastig
als je bvb door je huis moet met de aarde (bij een rijhuis)
dan is zakken wel makkelijker en properder

mvg lentean
zaterdag 14 maart 2009 - 12:37
deHaan

DeHaan

Agda,

waar wil je de potgrond voor gebruiken?

zaterdag 14 maart 2009 - 19:21
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).