Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
ik ben een student aan de KU Leuven en samen met 4 andere studenten werk ik aan een concept ivm bodemanalyses en bijpassend advies voor particuliere en professionele tuiniers. Het is de bedoeling dat wij hier een business plan etc voor uitwerken maar om dit te kunnen doen hebben we eerst een idee nodig van de markt die hiervoor bestaat. Dit hopen we onder andere te bereiken via een enquête. Aangezien op deze site heel wat ervaren tuinders zitten hopen we dat jullie ons wat kunnen helpen.
Dit is een link naar onze enquete. http://www.thesistools.com/?qid=64171&ln=ned
Ze neemt max. 5 à 10 minuutjes van je tijd in beslag.
Ideeën en voorstellen zijn ook steeds welkom.
Het doorsturen naar vrienden en kenissen is ook niet verboden
Alvast bedankt!
Dries
p.s.: dit is een link voor de particuliere tuintiers, het adres voor de professionele tuiniers post ik zo spoedig mogelijk.
Ik heb ook mijn steentje bijgedragen. Veel geluk met de verwerking van de enquete en de thesis.
Het is voor mezelf terug al enige jaartjes geleden dat ik dergelijke zaken diende te schrijven in functie van mijn opleiding. Maar ik kan het me nog levendig voorstellen.