Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Vandaag ben ik begonnen met een startpagina over biologisch. http://biologisch.startpagina.be/
Hier probeer ik zoveel mogenlijk linken te verzamelen die met eco of biologisch te maken hebben.
Ik heb ook een kopje met ecologische tuinen, dus heb jij een ecologische tuin, wil je mij die link dan even doorsturen, dan zet ik die met plezier online.
Vriendelijke groeten
Mick
De Dodoenstuin in Schilde is van bij de aanvang in de jaren 70 een ecologisch project geweest.
Er is de kruidentuin (Dodoens) en er zijn de individuele percelen waar op een biologische / ecologische
manier gekweekt wordt. Het is een tuin die een bezoek waard is.
florentina
@ Florentina
Heel erg bedankt voor de info die je mij gestuurd hebt. Vond het heel boeiend allemaal, ik ga het zeker verwerken.
ook in mijn site, de geheime tuin. Ik zal je laten weten waneer ik het on-line heb staan.
Mick