menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Mini waterlelie

Ga naar meest recente reactie

fotoelfje

Fotoelfje

Vanuit mijn ligstoel, de mini waterlelie in gesloten toestand.

[afbeelding verwijderd niet-https]
vrijdag 27 juli 2007 - 11:21
corrielat

Tekst aangepast

Corrielat

OEI FOTOGRAAFJE, MOETEN DE FOTO'S NOG ONTWIKKELD WORDEN?
vrijdag 27 juli 2007 - 11:33
Bowie

Bowie

Vanuit mijn ligstoel, de mini waterlelie in gesloten toestand.

[afbeelding verwijderd niet-https]

Even helpen: [afbeelding verwijderd niet-https]
vrijdag 27 juli 2007 - 11:48
corrielat

Corrielat

Een echte schoonheid he,
vrijdag 27 juli 2007 - 11:52
fotoelfje

Fotoelfje

Ik kreeg een melding dat ik geen topic kon plaatsen wegens onderhoud, wellicht had het daar mee te maken, dank je Bowie
vrijdag 27 juli 2007 - 12:00
rialle

Tekst aangepast

Rialle

Heel mooi Fotoelfje!
Bloemen in knop vind ik vaak even mooi, en soms nog mooier dan open bloemen.

Groetjes Rialle
vrijdag 27 juli 2007 - 12:01
Bowie

Bowie

You're welcome.
vrijdag 27 juli 2007 - 12:57
Nigella

Nigella

staaltje fotografische kunst vanuit een luie zetel, maar wil je deze topic aub bij tuinbabbel plaatsen
is geen 'bloeiende plant op dit moment'. Wel een hele leuke foto
vrijdag 27 juli 2007 - 20:05
fotoelfje

Tekst aangepast

Fotoelfje

nou breekt mijn klomp, das nou de tweede keer!!!
wat is er in godsnaam verkeerd?? Dit is een waterlelie in bloei, twee weken geleden, alleen is ze dicht en niet open. Ik kan hier echt niet meer volgen hoor

Er staat "Foto's die U de voorbije dagen in uw tuin hebt genomen" Ik weet niet wat dit is dan, het is geen dier dat ik in het bos heb gefotografeerd
vrijdag 27 juli 2007 - 21:19
minouke

Tekst aangepast

Minouke

fotoelfje, vergelijkt eens met de andere topics op dit forum
Uw foto's zijn prachtig maar zeggen niets over hier bv de waterlelie : de vraag blijft welke waterlelie

vergelijkt dit forum een beetje met een tuinboek : foto met uitleg, eigen ervaring met de plant enz

Wat is er verkeerd aan de tuinbabbelforum , daar komt ook iedereen kijken, dezelfde mensen als hier op dit forum.

vrijdag 27 juli 2007 - 21:25
Nigella

Nigella

nou breekt mijn klomp, das nou de tweede keer!!!
wat is er in godsnaam verkeerd?? Dit is een waterlelie in bloei, twee weken geleden, alleen is ze dicht en niet open. Ik kan hier echt niet meer volgen hoor

Er staat "Foto's die U de voorbije dagen in uw tuin hebt genomen" Ik weet niet wat dit is dan, het is geen dier dat ik in het bos heb gefotografeerd

Fotoelfje

Deze rubriek is eigenlijk in het leven geroepen omdat mensen graag hun "op dat moment bloeiende planten" hier en daar verspreid op het forum plaatsten.

De rubriek biedt een kans om heel juist door het jaar heen te ontdekken wat bloeit . En aan de hand van de beschrijving (soms) ook te zien op welke bodem die planten en bloemen het goed doen.

Juist daarom vragen wij als moderatoren om een foto te plaatsen waar hij thuis hoort (een duidelijk bloeiende plant in deze rubriek vb -een staaltje scherpe fotografie van een plant of blad en zo bij tuinbabbels)

En ik weet wel dat voor mensen die de kunst van het fotograferen kennen het soms verleidelijk is om juist zo’n dingen in een rubriek te plaatsen waar het fotograferen aan te pas komt. (Ik zag ook iets van fotografie in je profiel, maar kon het niet openen). Maar hier gaat het echt om via foto’s op het spoor te komen van de “bloei” van planten.

Daarom vragen we ook dat mensen zo veel als ze kunnen de exacte plantnamen in de topictitels plaatsen en veranderen wij als moderatoren de titels als die niet 100% duidelijk zijn voor deze rubriek
En reageren we als moderator op foto's die hier niet thuis horen omdat het niet bij dit hoort. En als we eens iets niet direct gezien hebben, wij zijn ook maar mensen met verschillende activiteiten. Er kan ons eentje ontsnappen. Maar je ziet, er is vb ook gereageerd op die mooie foto's van regendruppels op een blad of bloemblad

Misschien is de rubriektitel niet 100% duidelijk , we bekijken het.

Dank voor je begrip

Nigella
zaterdag 28 juli 2007 - 09:48
corrielat

Corrielat

fotoelfje, vergelijkt eens met de andere topics op dit forum
Uw foto's zijn prachtig maar zeggen niets over hier bv de waterlelie : de vraag blijft welke waterlelie

vergelijkt dit forum een beetje met een tuinboek : foto met uitleg, eigen ervaring met de plant enz

Wat is er verkeerd aan de tuinbabbelforum , daar komt ook iedereen kijken, dezelfde mensen als hier op dit forum.

Inderdaad Minoekske, wat is er mis aan tuinbabbel? hier zitten ook mensen waar goed geslaagde foto's zeer gewaardeerd worden he, en ik ben blij dat we zoveel keuzes hebben op dit forum, als iedereen zich aan de regels, (Regels? ) houdt blijft alles inderdaad overzichtelijk, niks mis mee he
zaterdag 28 juli 2007 - 11:23
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).

Hoeveel is 2 + 2? (beveiligingscontrole) *