nou breekt mijn klomp, das nou de tweede keer!!!
wat is er in godsnaam verkeerd?? Dit is een waterlelie in bloei, twee weken geleden, alleen is ze dicht en niet open. Ik kan hier echt niet meer volgen hoor
Er staat "Foto's die U de voorbije dagen in uw tuin hebt genomen" Ik weet niet wat dit is dan, het is geen dier dat ik in het bos heb gefotografeerd
Fotoelfje
Deze rubriek is eigenlijk in het leven geroepen omdat mensen graag hun "op dat moment bloeiende planten" hier en daar verspreid op het forum plaatsten.
De rubriek biedt een kans om heel juist door het jaar heen te ontdekken wat bloeit . En aan de hand van de beschrijving (soms) ook te zien op welke bodem die planten en bloemen het goed doen.
Juist daarom vragen wij als moderatoren om een foto te plaatsen waar hij thuis hoort (een duidelijk bloeiende plant in deze rubriek vb -een staaltje scherpe fotografie van een plant of blad en zo bij tuinbabbels)
En ik weet wel dat voor mensen die de kunst van het fotograferen kennen het soms verleidelijk is om juist zo’n dingen in een rubriek te plaatsen waar het fotograferen aan te pas komt. (Ik zag ook iets van fotografie in je profiel, maar kon het niet openen). Maar hier gaat het echt om via foto’s op het spoor te komen van de “bloei” van planten.
Daarom vragen we ook dat mensen zo veel als ze kunnen de exacte plantnamen in de topictitels plaatsen en veranderen wij als moderatoren de titels als die niet 100% duidelijk zijn voor deze rubriek
En reageren we als moderator op foto's die hier niet thuis horen omdat het niet bij dit hoort. En als we eens iets niet direct gezien hebben, wij zijn ook maar mensen met verschillende activiteiten. Er kan ons eentje ontsnappen. Maar je ziet, er is vb ook gereageerd op die mooie foto's van regendruppels op een blad of bloemblad
Misschien is de rubriektitel niet 100% duidelijk , we bekijken het.
Dank voor je begrip
Nigella