menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bostuin

Ga naar meest recente reactie

hugo

Hugo

hier is het dus dat ik mij verstop,, zoals ik reeds voorheen schreef: 'in the middle of nowhere'
veel kijkgenot

http://www.accordeongirl.com/bostuin.pps

groetjes
maandag 17 juli 2006 - 11:15
berenice

Berenice

ja HUGO

zo te zien GROOT EN ZEER MOOI
nu zeker pettig vertoeven met al die warmte
BERENICE
maandag 17 juli 2006 - 11:31
lisa

Lisa

hugo,een werkelijk prachtige omgeving zo dicht bij de natuur
lisa
maandag 17 juli 2006 - 12:13
Bowie

Bowie

PRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁCHTIG
maandag 17 juli 2006 - 12:43
Adrienne

Adrienne

Ja Hugo, da's adembenemend.
Daar kan ik enkel van dromen.

gtjs adrienne
maandag 17 juli 2006 - 14:12
ines

Ines

Hugo het is een prachtig park zo dicht bij de essentie van het leven...dat kan alleen maar goed zijn
voor lichaam en geest . Denk daar nu nog een hele groep kleinkinderen bij en het plaatje is compleet.
(de schommels staan al klaar zie ik...)
Grtjs,ines
maandag 17 juli 2006 - 15:56
Nigella

Nigella

Hugo
dat was wel een leuke verassing , ons kleinkind zat op mijn schoot en zijn oogjes straalden toen die muziek aanging, nog te klein om mij tendans te vragen, maar hij vond het leuk dat was duidelijk en zo heb ik hem ook even uit een minder aangenaam uurtje kunnen halen (je zou voor minder met zo'n warmte)
maandag 17 juli 2006 - 20:18
hugo

Hugo

Ines, da speel en klimrek staat daar al van toen Sigrid geboren is en de anderen nog klein waren,, daar heeft pa uren op versleten, maar of opa daar ook nog uren gaat op verslijten????????? nog niets in't zicht dat er zou kunnen op wijzen;;

ja Nigella, en nu maar steeds opnieuw: oma zet dat muziekske nog eens op....

groetjes
maandag 17 juli 2006 - 20:51
Nigella

Nigella

Hugo hij kan dat nu nog nietvragen aangezien hij nog maar bijna 8 maand is, maar met de energie die hij nu al ten toon spreidt , zou dat wel eens kunnen als hij kan spreken
maandag 17 juli 2006 - 21:03
ines

Ines

Hugo "dat komt" met tijd en boterham...
is hier een streekgezegde.

maandag 17 juli 2006 - 22:54
Lynn

Lynn

Prachtig zeg!!! Heel erg mooi..........lijkt me een heeeeerlijke plek om te vertoeven!
.......en die eekhoorntjes op 't laatst.......zooooo lief!

groetjes,
maandag 17 juli 2006 - 23:27
Catgarden

Catgarden

Wat een prachtige, grote tuin
Ik word helemaal jaloers als ik zo'n grote tuinen zie... Dat was ook mijn droom zo'n tuin met grote bomen die het zicht op de buren afschermen (als er buren zijn tenminste), veel plaats, veel schaduw voor mooie bos-en schaduwplanten enz.

Maar ja, tegenwoordig is zoiets niet meer betaalbaar en ik zou het trouwens niet kunnen onderhouden. Met mijn slechte gezondheid heb ik al moeite met mijn tuintje van 580 m2. Maar die droom blijft hé
dinsdag 18 juli 2006 - 11:51
hugo

Tekst aangepast

Hugo

die bomen hoeven het zicht van de buren niet af te schermen hoor, catgarden, mijn dichtste gebuur woont 300m van mij;;mijn bos is 2,5 ha (heb dat zo'n 20 jaar geleden aan een schappelijk prijsje kunnen kopen), dat van mijn buur 4.5 en aan de achterkant ligt zo'n 14 ha waarvan ik niet weet wie de eigenaars zijn (volledig verwildert) en aan de voorkant, langswaar ik binnenkom via een certitudeweg is landerij van een boer daar in de buurt;; als deze mais zaait zit ik volledig ingesloten;; en jaloers hoef je daar niet op te zijn hoor: een kleine tuin heeft ook zijn charmes, niet? wat ik op je website heb gezien is ook niet mis en daar zullen waarschijnlijk ook al heel wat uurtjes zijn aan opgegaan

groetjes
dinsdag 18 juli 2006 - 12:44
martine

Martine

prachtig Hugo, daar kan je al een mooi wandelingetje in maken...
Martine
dinsdag 18 juli 2006 - 12:58
berenice

Berenice

een leuke pikniek met vrienden van het forum zou er ook leuk zijn
ieder zijn mandje mee
ja laat maar iets weten HUGO
GRTS BERENICE
dinsdag 18 juli 2006 - 13:40
Catgarden

Catgarden

Ik ben jaloers, maar niet in slechte zin hoor... niet afgunstig. Ik ben blij voor iedereen die zijn droom kon waarmaken en een grote tuin heeft die landelijk gelegen is. Ik vind het alleen jammer dat ik die droom nooit zal kunnen waarmaken. Ik heb al zoveel moeten opgeven door ziek te zijn zoals sociaal leven, werk, hobby's, dromen... Gelukkig kan ik nog in mijn tuin werken, want zonder tuinieren zou ik niet kunnen leven.

Een kleine tuin heeft inderdaad zijn charmes en ik kan hem onderhouden, das ook iets.
Maar soms zou ik wel liever ergens wonen zonder buren Maar alles die een beetje afgelegen was, was niet betaalbaar voor ons. Ik was al blij dat we dit huis konden kopen met een stuk grond van bijna 600 m2 want veel kavels zijn tegenwoordig nog geen 400 m2.
woensdag 19 juli 2006 - 09:48
martine

Martine

ja, Catgarden, dat is inderdaad nu niet meer betaalbaar...ne mens moet nadien ook nog kunnen leven, he. en zoals je zegt, als je hetgene je hebt kunt onderhouden, is ook belangrijk, he.
onze tuin in groter uitgevallen, aankoop dateert van bijna 20 jaar geleden, en dan is het voor ons kwestie van hem beetje onderhoudsvriendelijk te maken,
laten we er van genieten, en samen met de foto's hier kunnen we van veel tuinen genieten, he.
Martine
woensdag 19 juli 2006 - 09:55
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).