Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Op zaterdag, 3 september hebben we na een lange strijd afscheid moeten nemen van ons Moeke.
Jullie hadden vast al door dat ik de laatste jaren weinig in de tuin was.
Tja en alles heeft zijn reden hé
Als je graag een herinneringsprentje hebt van Moeke wil je dan aub je adres eventjes door geven.
Ik moet alles gaan zoeken en dringend alles terug op zijn plooi brengen maar de goesting is er nog niet.
Ook omdat ik elke dag nog naar Voke rijd die nu gans alleen is hé.
Toch hoop ik nu om jullie spoedig eens terug te zien, het is nu veel te lang geleden.
Adrienne ,
Ook van mij mijn innige deelneming .
Zoals zo vele mensen weet ik wat het is om iemand dierbaar te moeten afgeven .
Voor mij was het 5 September dat ik afscheid van mijn man moest nemen .
Uw moeke heb ik eens ontmoet in het vrijbroek park in Mechelen met de oogstfeesten .
Een fijne , warme dame .
Oh Krissy, mijn oprechte deelneming en veel sterkte. Ja je hebt Moeke mogen ontmoeten. Ze vond het altijd zo fijn als ze mee kon gaan. Helaas kwam 5 jaar geleden de kanker terug en was het altijd wel weer wat. Van bestralen tot vorig jaar een operatie niet meer achter kon blijven.
Je weet hoe flink Moeke was, nu de laatste maand woog ze net geen 40 kg meer.
Liefs Adrienne.
Dank je wel allemaal, het is een zwaar gemis maar we moeten verder hé xxx
Met onze oprechte deelneming , Adriënne! Het is nog altijd een vreselijke ziekte die geen onderscheid kent tussen jong of oud, arm of rijk! Hopelijk is er spoedig een geneesmiddel om ze te lijf te gaan!
Victor en Mia
Adrienne, ik had je al gemaild, maar wil je toch nog even bedanken voor deze foto.
Ger en ik wensen jullie nog veel sterkte in de komende tijd, ook met Voke.
Adrienne,
heel lang ben ik niet op het forum geweest en wat lees ik?
Moeke overleden.....heel heel triest.
Ik wens jou en je familie alle sterkte toe om dit verlies een plekje te geven.
Nu is het nog zwaar, maar er komt een tijd dat de mooie herinneringen weer
een glimlach op je gezicht toveren.