we gaan 1 van deze dagen naar huis ,want ten eerste ik moet naar den dokter op control... en er moeten 2 kontrakten worden getekend.... ik ben benieuwd... al bij al is het vlot gegaan want het stond allemaal pas van den 15e deze maand op het internet !...en nu maar duimen, dat we geen afbraak terug krijgen, want het gaat allemaal minder vlot dan pakweg een jaar of 10 geleden....
maar ik ga me daar dus niet suf over piekeren... ik heb hier al genoeg aan mijn oren met dat internet !!... gisteren weer een ganse dag ruzie gemaakt... bij orange... ik liet hen niet los... blijkbaar zit de hacker die mijne facebook ook heeft gehackt nu op ons internet lijn , het is opgelost, met een paswoord... ( hoop ik ) maar het internet is dus nog altijd even vlotjes als daarvoor, een slakkegangske , en eentje met blaren op haar buik !... amai ...
Ik zou dolgraag nog wat kweeperen kopen als we in >Belgie zijn, het is niet dat ze veel kosten... maar ja wat moet ik met al diene confituur.... het is lekker... maar ge kunt niet meer doen dan opeten... en als je voldaan bent ja sé... dan is het over hé !!... ik denk al bij al zo een vijftig potten confituur... van van alles en nog wat !.... als de confituur goed is behandelt ( potten enzo) dan wordt die niet slecht !.... maar ja teveel is teveel hé !.... likeur? Mja dat zou kunnen ik maken maar ik ben niet zo een zuut bekske.... en die zoete lekkernij moet den andere kant van mijn beddebakske ook niet hebben..... Ik heb nog notenporto staan..... en een hazelnoten likeurtje die ik heb gekregen... beikes d'as allemaal te zoet....
Dus zal ik het maar zo laten... mijn vliersiroop die ik heb gemaakt , die sloeber ik wel met plezier , want ik heb nog altijd dienen ambetante hoest.... en als ik dan een slokske van die vliersiroop ( met gember en kruidnagel) heb genomen is mijne luchtpiston weeral gesmeert... ik vind die kruidige smaak ook wel lekker... het smaakt echt naar de vroegere siroopkes van bij den apotheker !!... dat heb ik altijd graag gehad, mijne peteren die verstond er hem nooit aan , dat die siroop altijd zo vlug op was... ik zie hem zo nog voor mij staan, met zijn klakske op een karo sjaal gekruist in zijne dikke schipperstrui een pijp rokend leunend tegen de deurpost, om zijne hof t inspecteren.... Diene braven mens , had er geen gedacht van dat ik dus een stoel tegen de schouwmantel schoof en zo een paar goeie slokken van dat goedje nam als er niemand omtrent was !!!