Goeie avond Anthe ( ik hoop dat de derde keer de goeie keer is, want hier is een zwaar onweer bezig en ik ben al drie keer het internet kwijt geraakt omdat hier alles bovengronds is ) ..
Bedankt voor de toffe letterkes, het stond zestig jaar leeg aan de linkse kant ( als je ervoor staat) de andere kant vele langer ... het was echt vies en vuil, we hebben een jaar vuil geruimt met hele camions .... en dat is hier geen uitzondering hoor !!...
Hetgeen je beschrijft is ook zo, toen onze vrienden naar huis zijn gegaan, hadden ze tranen in de ogen... omdat ze hier zo graag waren, het afscheid deed blijkbaar pijn !! de gemoedelijkheid van de mooie natuur, onze beestjes , die het goed konden vinden met hun twee honden, dus dat was in totaal vijf hondjes en een poes !!.... het mooie weer, de mooie natuur, lekker gezellig tafelen na het klussen, de vrouwen samen mayonaise maken met de mixer in een grote pot, of plaatpizza, en confituur.. echt gezellig !! t'ja aan alle mooie liedjes komt een eind, maar niet voor lang , denk ik , want volgens de schrijfsels , hebben ze al heimwee hahahaha