menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Goedeavond

*Neeltje*

*Neeltje*

Ik geloof dat ik heel blij ben dat ik dit forum heb gevonden, want ik zit op dit moment met een aantal vragen over mijn tuin waar ik in mijn vriendenkring en familie geen antwoord op kan krijgen.

Een beetje over mij. Ik woon in Eindhoven in een rijtjeshuis. Mijn voortuin is 4x4 meter en min achtertuin 6 x 13 mtr (ongeveer). De achtertuin ligt pal op het noorden en, in tegenstelling tot wat iedereen denkt dat je dan helemaal geen zon hebt, baadt mijn tuin in de zomer vol in de zon. Maar ik heb wel altijd zo'n 2 meter schaduw op bij mijn huis en dat is heerlijk.

Ik woon er samen met mijn Tibetaanse Terrier Lotje, nu bijna 1 jaar oud en het is me gelukt haar aan te leren niet in de borders te komen en daar niet te graven. Nu ja, dat niet graven lukt niet voor 100%, maar het kon veel erger.

Mochten jullie meer willen weten, dan hoor ik het wel.

Groetjes,
Neeltje
zaterdag 1 maart 2014 - 19:04
minouke

Minouke

Hoi Neeltje, tuin op het noorden heeft zeker zijn voordelen, je hebt schaduw nodig en die kan je zeker appreciëren bij hete zomerdagen.
En zoals je al zei niet gans de tuin is in de schaduw.

Groetjes en nog heeeeel veeeel plezier op het forum/digituin van Tuinadvies
Chantal
zaterdag 1 maart 2014 - 20:09
erice

Erice

Dag Neeltje,
Welkom op het forum en er zijn hier heel veel mensen die je kunnen helpen bij al je tuinvragen....Succes
zondag 2 maart 2014 - 19:06
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).