Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ja Esem,deze palmlelie staat daar eigenlijk al een paar jaar te verwaarlozen en is altijd maar groter uitgegroeid,verleden jaar ook al bloem in gehad maar dan maar één zo een tros nu staan er zomaar eventje 8 in!
En zeggen dat ik hem normaal dit jaar had willen uitgraven en weggooien,zal dit maar laten nu of ik ga ruzie krijgen hier in huis en met de buren!
ps. Deze namiddag zijn er 2 van die reuzen omgevallen op het gras,wij hebben ze met veel moeite
terug rechtop gekregen en vastgebonden aan een paal, t'is nu geen mooi zicht meer
Zal deze nacht eens moeten over nadenken wat er moet mee gebeuren .....
toch schitterend he, dat kan ik geloven dat die hun gewicht er voor zorgen dat jjij weer met vraagtekens zit hoe ga ik dat hiet weer aanboord leggen om het nog treffelijk te houden
Nigella het is hier wel iedere dag wat en ines zal dat wel weer oplossen het enige is dat ik soms
niet genoeg spierkracht heb om het op te lossen.
En soms zou ik 4 paar handen moeten hebben.
Petra een solitair kan even mooi staan!
Binnen enkele jaren weet U niet meer hoeveel er staan, ze vermeerderen plots met zes of meer.
Ze nemen op den duur wel heel veel plaats in...
Jawel: ik heb ze aan een boomstammetje die ik nog liggen had goed vastgebonden, ze bloeien
verder,dus alles oké (is wel geen leuk zicht maar deze winter denk ik die twee te zullen
amputeren )