menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

EINDELIJK WEER TERUG

Ga naar meest recente reactie

Jeannette1

Jeannette1

Beste Tuinadviesforumvrienden/innen,

Eindelijk weer eens een woordje van Ger en mij.
Helaas zijn de laatste maanden van het jaar 2012 de slechtste in tijden geweest voor ons.
Het verlies van een dierbare (zus van mij) en talloze andere narigheden hebben helaas
ook mijn gezondheid verder achteruit doen gaan.
Voorlopig moet ik nog zeer voorzichtig zijn en mijzelf zo rustig mogelijk houden.
Voor diegenen die mij kennen, een zware opgave ondanks de hulp van man en kinderen.

Er zijn 2 foto's, die mij gelukkig elke dag toch een glimlach op mijn gezicht brachten.
Deze 2 foto's wil ik u niet onthouden in de hoop, dat ook jullie zoiets opzoeken indien dit wenselijk is,
een foto die een glimlach op je gezicht brengt doet wonderen!

Namen van de kinderen op de foto's kan ik u niet geven zonder toestemming van de ouders.
Nadat ik de foto's geplaatst heb, zal ik nog niet direct elke dag op het geweldige forum kunnen komen.
Zodra het kan zien jullie mij vanzelf wel.

Er is
maandag 21 januari 2013 - 12:03
minouke

Minouke

Hoi jeannette en Ger, blij jullie weer te horen.
Zo te zien op de foto's in leuke gezelschap en mooi decor
Doet weer watertanden naar '1/5 Bokrijk', mijn boodschappenlijstje is al klaar.
Dat is nu eens zo gemakkelijk met digituin je moet maar aantikken en nadien desnoods uitprinten .... en dan nog zoeken en vinden...

groetjes
Chantal
maandag 21 januari 2013 - 12:46
berenice

Berenice

hallo Geanette en Ger

blij nog eens iets van jullie te horen ( en lezen )
ja een glimlach van een kind kan veel verlichten he
ooit was ik pleegmoeder ;;; en de mooiste tijd uit mijn leven
koken :: samen knutselen :: amen in de tuin werken:: ( spelen ) ::: heerljk
spijtig ben ik geen OMA
Bokrijk lijkt mij ietske te ver :::: maar mischien BEERVELDE he

veel moed met de gezondhied

grts Berenice
maandag 21 januari 2013 - 17:41
Plantadvies

Plantadvies

Wat een leuke lieve foto`s en sterkte met het verlies van uw zus. Fijn dat u en uw man af en toe eens langs komen op het forum. Ik wens u veel kracht en veel liefde toe en een fijn 2013.

Groene groeten van plantadvies ( Jolande ) x
maandag 21 januari 2013 - 21:00
danny2

Danny2

Hallo Jeannette en Ger,

Da forum is toch verslavend en nu die digituin nog erger, had dit topic nog niet eerder gezien maar we zijn zeker blij weer iets van jullie te horen na al die narigheid.
Ben de ganse week bij mijn dochter bezig geweest met verven en behangen en dan was het elke dag op de klok kijken tot die twee kapoenen uit school kwamen.
Kinderen fleuren je toch op h
vrijdag 25 januari 2013 - 21:35
Tine

Tine

Ha Jeanette en Ger, blij je weer te zien. Ik ben ook net uit het ziekenhuis , ben blij dat ik het ook deze keer weer gered heb. Nu proberen langzaam aan wat conditie op te bouwen. Hoop iedereen dit jaar wel weer eens te zien.

Tine
zaterdag 2 februari 2013 - 22:34
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).

Hoeveel is 1 + 5? (beveiligingscontrole) *