menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Voorstellen

Ga naar meest recente reactie

Juut

Juut

Hallo allemaal,

Ik wil me even netjes voorstellen. Ik ben Judith, voor de meeste Juut. Ik kom uit Noord-Limburg (NL). Ik ben een single mom van bijna 35. Ik heb twee boys van 10 en 11 jaar oud. Ik heb de tuinbouwschool gedaan en jarenlang ook in de tuinbouw gewerkt zoals vaste planten en bloemen kwekerijen/winkels. Op het moment dat ik dat deed had ik na werktijd geen zin meer in tuinieren thuis. Nu echter dat ik thuis zit en dat werk niet meer doe vind ik het geweldig om mooie planten/struiken/bomen en klimmers te planten. Ook zaaien vind ik erg leuk om te doen en spannend om te zien hoe het groeit. Mijn tuin word steeds mooier. Omdat ik ook niet alles weet, ben ik op internet gaan zoeken en kwam hier terecht. Ik heb ook een andere site gevonden waar je direct antwoord krijgt op je vragen over bloemen en planten, fijn als je snel iets wilt weten. Maar daar heb je verder geen profiel of kun je zo met andere mensen praten over andere dingen. Dus vond ik deze site toch ook erg interessant. Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe het hier werkt, maar dat gaat vast goed komen! Ohw ja... We hebben ook nog twee cavia's, een kater en een hond!

Groetjes
Juut

Tuinbabbel

woensdag 25 mei 2011 - 01:04
Esem

Esem

Ik zou zeggen welkom juut, op dit verslavend forum,waar je zeker aan je terkken zal komen.
Zit je met vragen laat het maar weten,alles is hier ingedeeld in verschillende groepen waaronder deze tuinbabbel waar je alles kwijt kan.

Zit je met meer gerichte vragen dat brengt een of ander topic wel een oplossing.

Gr Eddy,

Welkom in de club van tuinders;
woensdag 25 mei 2011 - 01:18
Juut

Juut

Bedankt Eddy!
woensdag 25 mei 2011 - 01:59
daggie01

Daggie01

Hoi Juut
welkom op dit gezellig forum
pas op voor De ZIEKTE
99% van dit forum is er mee besmet
(als je wil weten wat de ziekte is moet je even bij tuibabbel onze ziekte 2011 kijken )
Groetjes Dagmar
woensdag 25 mei 2011 - 07:56
molleke32

Molleke32

Hartelijk welkom! En zoals al gezegd..tis hier een ware verslaving

groetjes vicky
woensdag 25 mei 2011 - 08:18
Jeannette1

Jeannette1

Hai Juut,

Vanaf deze plaats willen Ger en ik je van harte welkom heten op dit gezellige,
verslavende en zeer leerzame tuinadviesforum.

Buiten dat een ieder hier ook gezellig een babbeltje kan maken, (bij tuinbabbel) gaan wij ook wel eens met enkele forummers/sters naar open tuinen.

Deze zijn niet allen zeer leerzaam, maar ook vaak schitterend om te zien.

Zo gaan er enkele forummers/sters zondag 29 mei naar de Tuinen in Demen.

Als je kijkt bij de groenagenda, vind je daar alle gegevens van de schitterende tuinen van onze Martje, (de Tuinen in Demen).

Vergeet 1 ding niet A.U.B., wij zijn ook verslaafd aan foto's van plant, dier en tuin.

Groetjes, Ger en Jeannette
woensdag 25 mei 2011 - 08:19
annis

Annis

Juut van mij ook een hartelijk welkom.

Annis
woensdag 25 mei 2011 - 08:36
Eniavaswen

Eniavaswen

Hey,

Van mij ook een hartelijk welkom op het forum. Ik hoop dat we je kunnen helpen met je vragen, maar ben er van overtuigd dat wij van jou ook nog heel wat gaan kunnen leren.

Groetjes, Karen
woensdag 25 mei 2011 - 08:44
Heike

Heike

Hey Juut, welkom!
Ben zelf ook nog maar pas terug van 'weggeweest'...

woensdag 25 mei 2011 - 10:17
LauraK

LauraK

Hallo Juut, ook van mij van harte welkom op het forum.

Je zal wel merken dat het een informatief forum is, en dat het tevens een gezellige
boel is. Er zitten hier een hoop verslaafden bij elkaar!

Groeten van Laura.

P.S. Ik zie dat je hier niet ver vandaan woont: ik woon in Nijmegen, en heb een
(eveneens tuinverslaafde) dochter die in Oeffelt woont. Bijna buren dus!
woensdag 25 mei 2011 - 10:19
Gehenna

Gehenna

Hoi Juut!
Welkom op dit ongelooflijk verslavend forum
Als je ooit iets voor je tuin in de aanbieding wil kopen in één of andere winkel, en het is niet meer op voorraad dan zitten de schuldigen hier
woensdag 25 mei 2011 - 11:23
Matabish

Matabish

Hallo Juut,

ook van mij een [afbeelding verwijderd niet-https]

Leuk je er bij te hebben!

[afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 25 mei 2011 - 12:32
marero

Marero

welkom juut, er kan er altijd nog eentje bij en hier is nog veel plaats bij de tuinverslaafden hé
woensdag 25 mei 2011 - 17:06
kerstkind

Kerstkind

Hoi Juut,
van harte welkom op dit gezellige, leerzame en familiaire tuinforum.
[afbeelding verwijderd niet-https]
Vuur je vragen maar af, er is altijd wel iemand die verstand van zaken heeft.
groetjes José
woensdag 25 mei 2011 - 20:11
cetinel

Cetinel

welkom bij de club van chronische zieken....
het is een troost te weten dat je niet alleen bent en dat anderen met dezelfde kwaal je begrijpen.
het is voor velen van ons dan ook een dagelijks terugkerend ritueel: effe op t forum bijlezen....
ook een aspect van de ziekte: we willen heel graag weten hoe het erbij een ander uitziet,dus fotos graag!
woensdag 25 mei 2011 - 22:22
Juut

Juut

Bedankt allemaal!!! Komt vast goed met al die gezellige, chronische, verslaafde, leerzame, familaire, besmette ziekte op dit forum over bloemen, planten en andere leuke dingen! Hahaha!!!

Gr. Juut
woensdag 25 mei 2011 - 22:47
Juut

Juut

@laurak

Nijmegen is inderdaad maar 20 minuten en oeffelt nog geen 10, dus erg dichtbij ja!!! Hier de brug over en ik ben er. Grappig zeg

woensdag 25 mei 2011 - 23:17
Juut

Juut

Dankjewel! Ik zal binnenkort wat meer foto's plaatsen van kids, dieren en tuin. Komt helemaal goed!!!
dinsdag 31 mei 2011 - 11:55
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).