Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Van ons ook een heel leerrijke en aangename reis gewenst Tania,zonder te veel vertragingen of pech onderweg! Was het niet het binnenland van Brazilië,rond de Amazone? Oh,ik wou dat ik mee kon,dit moet fantastisch zijn,maar terzefdertijd wel vermoeiend,en ik denk dat onze tijd daarvan aan het voorbijgaan is.Geniet maar zolang je kan,en een behouden thuiskomst binnen ? dagen.We zullen je wel terughoren zeker na je vakantie!
Grtjs Mia
We zijn sinds donderdag terug, idd van Brazilië. Het was nogal een temperatuurshock nadat we geland waren op Schiphol - een verschil van om en bij de 35°.
We zijn naar Rio geweest (natuurlijk), de Pantanal (een streek vergelijkbaar met de Everglades - komt nog maar net het toerisme op gang) en het Amazonegebied.
Prachtige dingen gezien, alleen zal ik niet veel foto's kunnen laten zien. We hadden een nieuw toestel gekocht: de Sony H5, wel het werkte perfect de maand voor ons vertrek, ginder noppes, geen enkele foto kunnen nemen.
Gelukkig hadden we nog een oud toestelletje mee, maar daar konden we niet echt mooie foto's mee trekken.
Ondertussen heb ik al gemerkt dat er enorm veel gepost is deze laatste maand van het jaar. Ik zal er de laatste vrije dagen moeten aan opofferen.
Aan iedereen een fijne kerst en nieuwjaar gewenst. Voor 2007 een jaar vol goede dingen, vooral een zeer goede gezondheid, en hopelijk weer een jaar om van de tuin te kunnen genieten.
Welcome back Tania,we hebben je natuurlijk gemist! Spijtig dat je fotocamera niet werkte,wij hebben dat ook eens voorgehad bij een reis naar Sri Lanka,een paar foto's genomen,en toen blokkeerde het toestel.Later is het dan toch nog in orde gekomen,en hebben we toch nog foto's kunnen nemen.In ieder geval bewaar je de mooie dingen toch ook in je hersenen,en zolang deze goed functioneren is alles o.k
Grtjs Mia
ik heb je eigenlijk " nodig , niet dringend maar toch " het gaat om tomatenzaden. Zou je via MP contact met mij willen nemen. Jij bent diegene die het dichtste bij mij woont.
groetjes
rita
Awel bowieke het is fyn dat ge terug bent het hier zo fyn op het forum maar ik hoop dat ge een prima reis en vluchten hegt gehad en dat ge van de prachtige natuur van ginder hebt kunnen genieten noch veel lees en schryf plezier in de volgende dagen groetjes dag Tania