Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Een gezellige rustgevende tuin vind ik dat, wegens de vijver en het overwegend groen van de beplantingen. Of moet er nog veel in bloem schieten ?
De rozen lijken mij 'Schneewitchen', maar ik moet toegeven dat dat de enige witte zijn die ik ken
Groetjes,
Liselore
Ik weet helaas niet de naam van de roos. Wie het weet mag het zeggen, ben zelf ook nieuwschierig.
De border blijft inderdaad overwegend groen. Er gaan wel nog wat dahlia's, hybiscus en lelies bloeien.
De meeste bloeiers staan in potten.
Hallo, Esem, niet van mij gedaan maar van de big boss.
Ik ken er niets van. Kan zelfs mijn email adres er niet opzetten.
Ik zal eens mee moeten met Adrienne om een cursus te volgen.