menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

...kwestbare kinderen in Guinee...thomascook

Ga naar meest recente reactie

Valentine

Valentine

Dag allemaal,

Ik waag me deze maand eens terug aan de thomascook fotowedstrijd. Het was lang geleden en het kriebelt terug. Martje bracht me op het idee om de oproep hier te posten.
De eerste selectie gebeurt door het publiek nadien is het de beurt aan de jury. Het voor mij dan ook belangrijk om tot bij de jury te geraken. Daarom vraag ik even jullie steun.

Het gaat hem om 3 foto's uit het fotoboek 'Not alone'kwetsbare kinderen in Guinee. De winst van het fotoboek gaat volledig naar het weeshuis in Guinee.
Het gaat hem om 2 zwart-wit en 1 kleur foto. Zowiezo, voor wie het boek niet kent staat mijn naam bij de foto's. De titels zijn: shower, Tonio a l'école en Moïse. Je kan stemmen op de drie foto's, door onderaan de ster te kiezen die je wenst. Opgepast je kan maar één keer een ster selecteren, maak dus de juiste keuze ;o) Dit kan nog tot het eind van deze maand.

http://www.thomascook.be/community/fotowedstrijden/fotowedstrijd-juli2010.aspx?contestsorttype=0

Alvast bedankt,
en hopend tot bij de jury met het goede nieuws,

Lieve groet, Jasmine
zondag 25 juli 2010 - 10:48
Valentine

Valentine

Hey, Dank je wel. Daar had ik niet aan gedacht

Groetjes, Jasmine
zondag 25 juli 2010 - 11:17
Matabish

Matabish

Hahaha... 'k was nog volop bezig, maar je was me te vlug af!
Ik wilde graag op 'Shower' stemmen maar zie niet waar ik moet inloggen?
Of moet ik me daar voor registreren?

Hartelijke groetjes,
Matabish.
zondag 25 juli 2010 - 11:35
Valentine

Valentine

Eerst moet je je laten registreren. Wanneer je geregistreerd bent kan je onderaan een sterretje klikken. Door geregistreerd te zijn ontvang je nadien de uitslag van de fotowedstrijd. Alvast bedankt!

Hartleijke groet,

Jasmine
zondag 25 juli 2010 - 11:43
Matabish

Matabish

Voilà, is gebeurd!

Succes!!
Matabish.
zondag 25 juli 2010 - 11:57
Valentine

Valentine

Dank je wel!

En nog een fijne zondag! Jasmine
zondag 25 juli 2010 - 11:58
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).