Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Wie heb ik op heterdaad betrapt bij het krieken van de dag...................jaja...............ze was alleraardigst tegen mij en vertelde dat ze alleen maar beschutting gezocht had tegen de vorst van vannacht.
Sommige onder ons mogen wel bang zijn want er zijn er bij die niet zo voorbeeldig zijn geweest en daar zal ze haar reputatie alle eer aandoen, zei ze me langs haar neus weg.
Daarop volgde een koude en akelige lach, ik ben maar vlug weer naar binnen gegaan.
Erg bedankt voor de fijne reacties.
Ik ben er zeker van dat ze mild zal zijn voor jullie
Ik zou ze wel zelf willen gemaakt hebben, maar die eer komt mij niet toe.
'K heb deze over 2 jaar na Haloween gekocht voor een prikje.
Goetjes
Lysianthus