menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tuindagen Beervelde

Ga naar meest recente reactie

hannibal

Hannibal

Allee vooruit: wie gaat er naar de Tuindagen van Beervelde in Oktober?
9,10 en 11 oktober.
Als ik geen mexicaanse griep heb of een andere flauwte zou ik wel gaan, Weet wel nog niet welke dag.
dinsdag 1 september 2009 - 16:45
hildavw

Hildavw

Van de enkelen die er zondag in Mechelen bijwaren, waren er al verschillende die vrijdag of zondag niet kunnen.
Vermoedelijk zal het dus zaterdag worden.
Ik heb de datum al lang aangeduid op onze kalender.

Hopelijk tot dan!

groetjes van Hilda
dinsdag 1 september 2009 - 16:47
miriam

Miriam

ikke
dinsdag 1 september 2009 - 16:56
hannibal

Hannibal

Dan zal ik ook de zaterdag maar aankruisen.
dinsdag 1 september 2009 - 17:21
kantje1plantje2

Kantje1plantje2

JA JA JA WIJ KOMEN ZEKER EN VAST HEBBEN JULLIE EEN GSM NR. VOOR MIJ
STUUR HET DAN NAAR MIJN PRIVE EMAIL ADRES; ZO KUNNEN WE ELKAAR VINDEN IN DAT PARK.

Patrick en Carine
dinsdag 1 september 2009 - 18:10
rialle

Rialle

Ik heb ook verschrikkelijk veel zin in Beervelde dit najaar.
Ernestine, ga je met me mee?
En misschien nog 2 anderen hier uit het zuiden of uit Belgie als het niet te ver is, want er zijn dan nog 2 plaatsjes vrij in mijn paarse autootje........

Groetjes Rialle
dinsdag 1 september 2009 - 22:34
leeuwtje

Leeuwtje

Daar wilde ik eigenlijk ook nog wel naar toe......
dinsdag 1 september 2009 - 22:39
kurt

Kurt

De zaterdag zal ik alvast noteren in mijn agenda. De kans zit er dik in.

Mvg,
Kurt
dinsdag 1 september 2009 - 22:40
rialle

Rialle

Natuurlijk gaat Tom ook mee, maar die neemt gelukkig niet veel plaats in hè. Hij moet ons de weg wijzen zodat we niet over Amsterdam rijden!

En Jeannette, je hebt helemaal gelijk gekregen!

Groetjes Rialle
woensdag 2 september 2009 - 00:02
Adrienne

Adrienne

Oeie-e-oei-e-oei dat moet ik eerst even nazien.
Ik heb dat week-end bezoek en meestal op zaterdag dus .......
Waaaaaah help hoe moet ik da gaan flikken
vrijdag 4 september 2009 - 12:29
Adrienne

Adrienne

Ik zou best willen maar de reden voor hun langskomen is ook hééél bijzonder
hi,hi k' zal mijn best doen
zaterdag 5 september 2009 - 10:32
hildavw

Hildavw

En anders brengt ge ze mee, ...
hoe meer zielen, hoe meer vreugd !

groetjes van Hilda
zaterdag 5 september 2009 - 16:58
hannibal

Hannibal

@ Jeannette: www.pieterpauwel.com (is een bed & breakfast te Appels Dendermonde) of www.defloreffe.be (te Overpelt) Zij beweren op hun site dat ze kamers hebben voor rolstoelgebruikers.
Groetjes van Hannibal
maandag 7 september 2009 - 13:46
dauwtrapper

Dauwtrapper

ik hoor het al....het hele stel komt weer bijeen!!! En dan maar zeveren over tuinen bekijken, terwijl ze gewoon in die stille hoekjes gebak gaan eten. Wacht maar af tot de foto's komen
groet
Dauwtrapper
woensdag 9 september 2009 - 11:34
dauwtrapper

Dauwtrapper

Ik houdt niet zo van TAART en ik zal met de motorclub onderweg zijn. BBQ ergens onderweg, en dat wil ik natuuurlijk ook niet missen. Bovendien als ik via Hannibal een kamer moet reserveren........dan kom ik er zeker niet ofwel veel te laat. Beervelde ligt voorbij St.Niklaas en Overpelt, mijn beste Hannibal, ligt een kleine 2 uur rijden daar vandaan Beervelde is m.i. Oost-Vlaanderen en Overpelt is Belgisch Limburg. Ach, het is maar een klein stukje op de landkaart
Maar misschien dat ik wel kom, ben er nog niet zeker van. Kan ik nog effe bij Summerspookje op bezoek (koffiekoeken eten) en een toerke met haar maken. Als het tenminste nog redelijk weer is om met de tuf te komen.
groet
dauwtrapperke
woensdag 9 september 2009 - 17:17
dauwtrapper

Dauwtrapper

ge vraagt mij te kiezen tussen twee, misschien wel drie liefdes. Mocht ik komen, weet ik jullie te vinden...ik ga op de geur van koffie met gebak af
tot zover afwachten
groet
Dauwtrapper
donderdag 10 september 2009 - 11:14
dauwtrapper

Dauwtrapper

Ernestine, ge bent er mij ene. Ge wilt mij karton laten eten, zeker. Ik weet dat ge het goed bedoelt, maar daar zit weinig slagroom aan.

dat blondje, dat is gewoon een "dom blondje" dat niet weet wat een goede motorfiets is Dat merk.....dat neem ik je wel kwalijk, om dat zo maar op mijn scherm te toveren. Ik had bijkans mijn scherm aan gruselementen geslagen!!!! Nooit meer doen!!

Mijn eerste machine was een KAWA, en ik heb gezworen daarna geen KAWA meer te rijden. Dus........
Gij dacht mij te plezieren, maar hebt me nu een slechte avond bezorgt. Het eten wat ik zo dadelijk ga nuttigen, heeft nu al zijn smaak verloren. De stemming, naar mijn gezinsleden, is aanzienlijk gedaald. Ik ga maar vroeg naar bed. het is gedaan met de pret

Dauwtrapper / Alias BMW Paultje
donderdag 10 september 2009 - 16:27
schuurmans

Schuurmans

Dauwtrapper,
en ik altijd maar denken dat je een echte motor had.

grt
henk
donderdag 10 september 2009 - 20:19
dauwtrapper

Dauwtrapper

Ernestine, het merk is goed!! Maar om mij voorbij te rijden, dan moet je toch van goeden huize komen. Ik laat je nog steeds in mijn beide pijpen kijken. Allez, op de weg toch zeker. Wel appels bij appels houden, he! Maar dat was wel een goed machienke om effe in die "oude" tuin een "zwarte cross" te houden

In karton zit geen calorie, wel in die taart in Beervelde en Mondo Verde
Yep, je bent ook blond, rijden????? Laagvliegen op zo'n Kawa zeker
Ben Mooi Weg...met die machine. Bij ons zeggen we niks tegen die machine, daar gaan we gewoon opzitten en we rijden weg. Ge zegt toch ook niets tegen een lantaarnpaal?!!

Henk, jij zult wel Honda Pan-European of Goldwing rijden. Of is het John Deere of Deutz In de snelheid zal niet zo veel verschil zitten
Ge weet niet wat ge mist!!

groet
Dauwtrapper
vrijdag 11 september 2009 - 02:57
schuurmans

Schuurmans

Dauwtrapper,
toen ik nog echt jong was heb ik ook motor gereden. de merken zal noemen, dan kun je aan de hand daarvan inschatten in welke leeftijdsklasse ik zit.
de eerste motor: DKW 125cc met webvering aan de voorkant en een zadel met een grote spiraalveer.
de tweede was ook een DKW maar dan een 250cc. heb er indertijd veel plezier aan gehad.
ons gezin bestond uit oa. 6 jongens, vijf rijden nog steeds motor alleen ik ben afvallig.

grt
henk
vrijdag 11 september 2009 - 11:54
dauwtrapper

Dauwtrapper

Deutsches Kraft Werk. Ik ken ze nog goed. Bij ons reed de politie op die 80 cc. gevallen. Beige met chrome-tank en twee zwarte "fiets"-tassen aan elke kant. De 125 en 250 cc. ken ik ook nog. Dan weet je mijn leeftijd ook wel zo'n beetje. Ik durf te wedden dat het soms nog wel jeukt als je die "fietsen" ziet staan, toch? Althans zo verging het mijn vader en de vader van mijn vriend wel, toen we nog jong waren. Stiekum als we eens niet thuis waren reden ze op de motor. Je zag het alleen aan de km-stand, want ze waren wel zo slim om weer af te tanken. Tegen ons zeiden ze dat de motoren (Jappen) niet deugden. Er waren in hun tijd maar een paar merken die goed waren..BSA, Norton, BMW, Sarolea, FN. Onderling pochten ze dan wel op die Jappen, dat ze mirakels liepen e.d.
Tegenwoordig worden geen slechte motoren gemaakt, de één houdt van dat merk en de andere geeft een voorkeur aan een ander merk. Maar net wat zijn voorkeur en ervaring is geweest met een bepaalde soort motor. Het zal vroeger niet veel anders zijn geweest.
Dat de jongens hun fietske haaks houden en veilig thuis mogen komen,
groet
Dauwtrapper
vrijdag 11 september 2009 - 14:28
schuurmans

Schuurmans

Ja Ernestine, dit is een topic over Beervelde in de ruimste zin van het woord.
zo kun je op de motor naar Beervelde komen oa.
maar de motor op jou foto is toch nog van iets vroeger dan die ik bereden heb.
hier zit nog een toeter op en op die van mij zat een claxon.

grt
henk
zaterdag 12 september 2009 - 19:46
leeuwtje

Leeuwtje

[afbeelding verwijderd niet-https]

Ik heb deze in mijn schuur staan. Eén van de weinige racers waarmee ik met mijn voetjes de grond kon raken.....
zaterdag 12 september 2009 - 20:11
schuurmans

Schuurmans

Jori,
als je met deze fiets nog een keer bij mij op bezoek komt, dan zoek nog een plantje voor je uit wat je nog niet hebt.

grt
henk
zaterdag 12 september 2009 - 20:19
leeuwtje

Leeuwtje

haha Henk en dan zeker in mijn rugtasje mee en er dan niets meer van over zijn. Dan kun je beter een keer bij mij komen kijken en het meenemen! Maar als je wat bijzonders hebt mag je het me altijd laten weten hoor! Ik kom graag op bezoek dan! Ik heb nog plaats genoeg te vullen!
zaterdag 12 september 2009 - 22:14
schuurmans

Schuurmans

Jori,
een mooi klein plantje kun je toch wel meenemen in de rugzak. of wat zaadjes.
maar ik zou je zo graag op een motor zien.

grt
henk
zaterdag 12 september 2009 - 22:24
miriam

Miriam

zeg maar wat mij op viel hier
ik zie jeanette haar antwoorden zijn hier gewist?
zaterdag 12 september 2009 - 23:45
leeuwtje

Leeuwtje

Ja dat zie ik ook....
zondag 13 september 2009 - 01:00
kerstkind

Kerstkind

Goedemorgen "tuin"forummers,

ik kan me terdege voorstellen dat sommigen er moeite mee hebben dat we van
een topic "Beervelde overstappen naar motoren.
Ik persoonlijk heb niks tegen deze geweldige machines, maar ik zou ook
zeggen: "Open dan een nieuwe topic, zoals Jeannette al zegt
motorclub

groetjes en nog een fijne zondag.
José
zondag 13 september 2009 - 11:02
dauwtrapper

Dauwtrapper

het is tied um de kop in 't zand te steek'n. Ik wet van niks, ik kom oet Losser
Ik heb toch maar ene goeie motor gezien, dus we zullen het maar weer over Beervelde hebben. Een kleine uitweiding over hoe we naar Beervelde zouden kunnen gaan.
groet
Dauwtrapper
maandag 14 september 2009 - 02:12
miriam

Miriam

denk dat wij pas zondag kunnen gaan.
dinsdag 15 september 2009 - 00:21
miriam

Miriam

ja zaterdag dat is hier vaak moeilijk
1 weekend op 2 moet de vriend steeds werken het andere weekend komt de zaterdag steeds zijn zoon.
En die moet vroeg thuis (14 u)zijn en doet niks graag.
dinsdag 15 september 2009 - 11:35
hildavw

Hildavw

Ben pas terug uit vakantie, maar zoals gezegd, wij komen!
tot dan!

groetjes van Hilda
maandag 21 september 2009 - 11:01
Jeannette1

Jeannette1

Beste forummers/sters,

Het uitblijven van mijn reacties, heeft wel degelijk een goede reden.
Ik kan op dit moment door omstandigheden alleen mijn rechterhand gebruiken.
Toch komen wij naar Beervelde en hopen dat het dan een beetje beter gaat.

Nu even over de motorclub!
In de 1e plaats: Het excuus van Ernestine was niet nodig, maar heb het in liefde aanvaard!!!
Het is niet dat ik een hekel aan motoren heb, was er zelf veel te gek op.

Mijn tegenvaller was... dat ik zat te wachten op een reactie over een aangepast vakantiehuisje bij Beervelde in de buurt.
Dus telkens als ik een boodschap kreeg dat er gereageerd was, kwam ik bij de motoren terecht.
Voor gezonde mensen misschien iets normaals, maar voor mij telkens een zware tegenvaller!!!

Er zijn enkele mensen geweest, die mij links gegeven of gestuurd hebben, hiervoor hartelijke dank.
Helaas waren de meeste adressen alleen kamers met ontbijt.
Maar... geen aangepast huisje op een vakantiepark.
Ook bij alles wat ik opgezocht had bij Google, was géén aangepast huisje op een vakantiepark in België.

Uiteindelijk hebben wij gelukkig in Nederland richting Belgische grens iets gevonden en hopen daar vanuit naar Beervelde te komen.
Mochten jullie ooit een aangepast huisje op een vakantiepark in België (Vlaanderen) vinden stuur het mij dan in een p.b.tje toe A.U.B.
Op die manier heb ik de tijd om vóór mei 2010 misschien iets te vinden.
Want Beervelde staat in onze hersenen gegrift!

Voorlopig zal ik dus niet erg vaak op het forum te vinden zijn, nog even de linkerarm in een mitella! (Dit alles was met één hand)
Nog bedankt voor jullie hulp met zoeken naar een aangepast huisje of bungalow op een vakantiepark in Vlaanderen.

Groetjes en hopelijk tot 10 oktober in Beervelde,
Jeannette
donderdag 24 september 2009 - 10:15
miriam

Miriam

he jeannette blij van jou te horen ze terug
zij het dan met minder leuk nieuws.
Ik zou hier in de buurt ook niet iets direct weten.

donderdag 24 september 2009 - 11:46
summerspookje

Summerspookje

ja zeg !! ik kom ook naar beervelde , maar iedereen gaat op zaterdag ,is dat een speciale reden?ik kan alléén maar op zondag, en zal zo wel niemand ontmoeten ,jammer zeg , en ik was zo al gelukkig dat dauwtrapper met zijn machine kwam , en ik er achteraan mocht opzitten .ik begon al te zweven ,maar die ballon werd rap doorprikt zonde zonde toch
maar als iedereen of toch velen met zo een snelheidsduivel komt, hoe gaan jullie dan de plantjes mee nemen?? met een site-car?

en de korting bon van kurt zal ook wel eerstdaags op het forum verschijnen zeker? ik zal het maaral in het oog houden om af te printen

groetjes

en misschien zie ik toch nog iemand van het forum,wie weet

annie[afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 27 september 2009 - 19:34
Frietje

Frietje

Hallo allemaal,
Wij komen naar beervelden de dag dat ons Adrienne, en dat weten wij pas op het laatste tot dan.

groetjes hopelijk tot Beervelden
woensdag 30 september 2009 - 11:22
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).