Beste forummers/sters,
Het uitblijven van mijn reacties, heeft wel degelijk een goede reden.
Ik kan op dit moment door omstandigheden alleen mijn rechterhand gebruiken.
Toch komen wij naar Beervelde en hopen dat het dan een beetje beter gaat.
Nu even over de motorclub!
In de 1e plaats: Het excuus van Ernestine was niet nodig, maar heb het in liefde aanvaard!!!
Het is niet dat ik een hekel aan motoren heb, was er zelf veel te gek op.
Mijn tegenvaller was... dat ik zat te wachten op een reactie over een aangepast vakantiehuisje bij Beervelde in de buurt.
Dus telkens als ik een boodschap kreeg dat er gereageerd was, kwam ik bij de motoren terecht.
Voor gezonde mensen misschien iets normaals, maar voor mij telkens een zware tegenvaller!!!
Er zijn enkele mensen geweest, die mij links gegeven of gestuurd hebben, hiervoor hartelijke dank.
Helaas waren de meeste adressen alleen kamers met ontbijt.
Maar... geen aangepast huisje op een vakantiepark.
Ook bij alles wat ik opgezocht had bij Google, was géén aangepast huisje op een vakantiepark in België.
Uiteindelijk hebben wij gelukkig in Nederland richting Belgische grens iets gevonden en hopen daar vanuit naar Beervelde te komen.
Mochten jullie ooit een aangepast huisje op een vakantiepark in België (Vlaanderen) vinden stuur het mij dan in een p.b.tje toe A.U.B.
Op die manier heb ik de tijd om vóór mei 2010 misschien iets te vinden.
Want Beervelde staat in onze hersenen gegrift!
Voorlopig zal ik dus niet erg vaak op het forum te vinden zijn, nog even de linkerarm in een mitella! (Dit alles was met één hand)
Nog bedankt voor jullie hulp met zoeken naar een aangepast huisje of bungalow op een vakantiepark in Vlaanderen.
Groetjes en hopelijk tot 10 oktober in Beervelde,
Jeannette