menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Een aantal dagen...

Ga naar meest recente reactie

Gege1984

Gege1984

Ik ben een aantal dagen afwezig geweest, vanwege de Nijmeegse 4Daagse. Nu deze weer voorbij is en succesvol is voltooid, kan ik eindelijk weer genieten van deze gezelligheid!

Voor de mensen die mij succes gewenst hebben, dank jullie wel het heeft geholpen!
zaterdag 25 juli 2009 - 17:52
Gege1984

Gege1984

Het ging mij een stuk beter af dan vorig jaar vandaag lekker rustig bijkomen. En wat pijn betreft heb ik wat last van mijn knieen, heupen en op de bovenkant van mijn voeten. Ik kan in ieder geval nog redelijk fatsoenlijk lopen en denk dat met een paar dagen deze pijntjes ook wel voorbij zullen zijn (vorig jaar duurde het wel extreem lang (ik weet niet precies hoeveel weken/maanden) voordat ik nergens meer last van had.
zaterdag 25 juli 2009 - 18:20
Thuja49

Thuja49

Proficiat Gege

Mijn dochter doet mee aan 100 km Dodentocht : 14 augustus 2009
( België ) jaarlijkse wandelhapening door drie Vlaamse provincies .

groetjes
thuja
zondag 26 juli 2009 - 00:37
miriam

Miriam

haja thuja dan zit ze in mijn buurt
zondag 26 juli 2009 - 00:49
Matabish

Matabish

Van mij ook nen dikke proficiat Gege!! Flink gedaan jongen!!

Mijn oudste doet ook mee aan de dodentocht.
Heeft hem nog wel niet uitgelopen, maar doet het elke keer toch wat beter!
zondag 26 juli 2009 - 01:11
Thuja49

Thuja49

T'is de 1ste keer dat ze eraan mee doet.

@miriam
dan kan jij supporteren voor haar
zondag 26 juli 2009 - 01:16
Matabish

Matabish

Als ze zich goed voorbereidt en flink kan trainen valt het wel mee hoor!
Mijn zoon doet dit jaar voor de derde keer mee, maar zonder enige voorbereiding of training.
Daar heeft hij spijtig genoeg de tijd niet voor!
'k Wens haar in elk geval véél succes!!
zondag 26 juli 2009 - 01:20
Thuja49

Thuja49

Trainen doet ze niet echt hiervoor .
Maar ik zie haar dat nog wel doen , t'is een doorzetter op dat gebied en ze is wel sportief .
Afwachten maar ...
zondag 26 juli 2009 - 01:41
Gege1984

Gege1984

Dank jullie wel allemaal en ik denk dat ik me nu ook maar inschrijf voor de dodentocht, ik denk dat ik met het lopen van de 4daagse toch al wel redelijk geoefend heb

(en nee, dat was maar een grapje.... op het moment gun ik mijn benen de rust even)

Misschien als de 200 km tijdens de 4daagse geen of te weinig uitdaging bied, dat ik dan zo'n tocht zal doen En als ik eenmaal over de helft ben, kan ik niet opgeven, ook al lijkt me dat bij een tocht van 100 km best zwaar...

Alvast succes en sterkte voor iedereen die verder nog mee gaat doen aan de dodentocht of andere wandeltochten!

en petje af (of in dit geval hoedje )
zondag 26 juli 2009 - 07:40
LauraK

LauraK

Gefeliciteerd, Gege! We hebben hier van dichtbij gevolgd hoe bar en boos het weer
af en toe was, en dat maakte de tocht des te zwaarder!

Petje af voor jou dus!

Groeten van Laura.
zondag 26 juli 2009 - 10:34
kerstkind

Kerstkind

Gege,

ook van mij een dikke proficiat.
Ik vind het in ieder geval een topprestatie!!!

En gun je benen en voeten maar een paar dagen rust,
hebben ze verdiend.

groetjes José
zondag 26 juli 2009 - 10:42
annis

Annis

Gege ook een proficiat ik vind het altijd een hele prestatie om de vierdaagse uit te lopen. Mijn zoon had dit jaar voor het eerst de Kennedymars gelopen maar heeft helaas eerder moeten afhaken.

groetjes @nnis
zondag 26 juli 2009 - 11:23
Thanja

Thanja

Super dat je het gedaan hebt èn hebt uitgelopen! Gefeliciteerd! Je mag daar echt wel trots op zijn!

zondag 26 juli 2009 - 11:26
Thuja49

Thuja49

[afbeelding verwijderd niet-https]

Mijn dochter heeft intussen meegedaan aan de dodentocht .
Het was haar eerste x
Ze heeft 60 van de 100km gedaan , toch een mooie prestatie . Ze moest spijtig genoeg opgeven wegens de blaren onderaan haar voeten .
Denk dat je toch wel de nodige training van tevoren moet doen om dit te volbrengen .

groetjes
thuja
woensdag 19 augustus 2009 - 18:26
Matabish

Matabish

[afbeelding verwijderd niet-https] Thuja, jou meisje mag echt wel fier zijn op haar prestatie hoor!!!!
Die 'Dodentocht' is werkelijk héél bedrieglijk.
Al wie daar een eerste keer aan meedoet wordt onaangenaam verrast.
Het is véél zwaarder dan men zou denken!
Dus ze heeft echt wel een pluim verdiend!
Mij oudste deed nu voor een derde keer mee, ook zonder enige voorbereiding en hij liep de eerste keer = 42 Km. - de tweede keer = 65 Km. - de derde keer = 67 Km.
Hij liep telkens met een schoolvriend en die heeft hem dit keer uitgelopen!
Écht een héle prestatie!!
Dus, zoals je ziet heeft je dochter het buitengewoon goed gedaan voor een eerste keer!!

Bewonderende groetjes,
Matabish.
woensdag 19 augustus 2009 - 19:18
Gege1984

Gege1984

Ik weet hoe kapot ik na 50 km al ben. Vooral de 10 km lus per dag, maakt net het verschil tussen de 40 en 50 km en niet alleen qua afstand.

Ik kan me voorstellen dat 60 helemaal zwaar is, laat staan de 100. Petje af dus
woensdag 19 augustus 2009 - 19:34
Matabish

Matabish

Ja hé Gege, het zijn vooral de bedrieglijke situaties die het zo zwaar maken.

Michael, de schoolvriend van mijn zoon vertelde dat het zwaarste stuk op het einde was.
Toen zag hij in de verte de aankomst, met aankomende deelnemers, niet groter dan een mier!!
En met het doel in zicht duurde het nog een paar uur om het te bereiken ... vréselijk voor de moraal was dat!
En dan hadden ze ook nog een idioot, nèt achter hen, die niet zonder bulkende muziek kon lopen, die had zelfs geen oortjes om het wat discreet te houden.
Probeer je dan maar te concentreren!!

Bewonderenswaardig wat jullie presteren hoor!!

woensdag 19 augustus 2009 - 19:45
Gege1984

Gege1984

Inderdaad, de bedriegelijke situaties en niet te vergeten stukken die saai zijn of waar tegenslagen plaatsvinden die doen het lopen niet makkelijker maken.

En wat betreft de 4daagse, de 2de dag vond ik mede door de saaie lus en de bedriegelijke situatie op het einde het zwaarst (kom je Nijmegen in en moet je alsnog 1.5 a 2 uur lopen )

Toch vind ik het wel leuk en als ik de 4daagse op mijn sloffen uitloop, dan zoek ik wel een andere uitdaging zoals de dodentocht o.i.d. vooralsnog vind ik 50 km op een dag wel genoeg, des te meer bewondering ik voor mensen heb die zich wel aan de dodentocht wagen.

Wat betreft muziek is het moeilijk om je daar helemaal buiten te houden. Militairen met marsen (dat loopt dan best wel fijn ), groepen die liedjes zingen, mensen die inderdaad de muziek hard aan hebben staan (zonder oordopjes), mensen aan de kant die zingen. En dan heb je onder andere personen zoals ik, die af en toe tot zichzelf proberen te komen door muziek te luisteren met oordopjes (op saaie stukken kan dit vooral als je alleen loopt enorm motiverend zijn).

Dan vind ik het vervolgens wel raar dat de 4daagse uitlopen beloond wordt met een koninklijke onderscheiding (het 4daagse kruisje) en vele andere wandelmarsen die qua prestatie minstens zoveel vergen niet. (stiekem maakt dat de 4daagse natuurlijk ook zo leuk, kruisjes sparen )
woensdag 19 augustus 2009 - 20:13
Thuja49

Thuja49

Ik ben best wel trots op mn dochter en fysiek ging het nog wel maar
ze kon geen stap meer verder doordat ze bij de hulpdiensten tijdens de verzorging haar blaren doorprikt hadden . Bij de eerste stop hadden ze die gewoon verzorgd zodanig dat ze nog verder kon.
Mijn voor al de deelnemers van zo'n lange tocht .
woensdag 19 augustus 2009 - 20:25
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).