Beste allemaal,
Vanaf deze plaats wil ik jullie ook namens Ger, allemaal heel hartelijk bedanken voor de vele lieve en fijne reacties van jullie!
Dat alles, ook de mooie kaarten etc. hebben mij wel veel goed gedaan.
Zelfs van mensen die het zelf ook moeilijk hebben door diverse omstandigheden, heb ik reacties gekregen.
Ja Kurt, jij hebt denken Ger en ik, het FIJNSTE en FAMILIAIRSTE TuinadviesForum van heel België en Nederland!!!
Helaas heb ik zelf niet alles in de hand, want dan was ik zeker alweer vaker present geweest.
Willen wij ook met de fijne Tuinadviesdag op 4 juli meedoen, heb ik mij toch nog wel rustig te houden.
Ik lijk wel, (ben het uiteraard ook) een oud wijvie, ook al voel ik het maar zelden op die manier.
Maar er komen de hele week nog therapeuten, dokter, wijkverpleegster etc. bij mij thuis.
Hierdoor komt het, dat er wel erg weinig tijd overblijft voor mijn compuutje.
Zodra er dan een mooie dag komt, zoals afgelopen zondag, gaan wij er even tussenuit.
Zondag zijn wij een rondje om het meer bij "Het Reeuwijkse Hout" gaan wandelen, voor Ger uiteraard wel vermoeiend.
Voor mij alleen maar moeilijk vanwege de zon, volgende keer een petje opzetten dan maar.
Bijvoorbeeld met het Tuinadvies-Logo erop!
Hopelijk kan ik nu enkele keren per week op het TuinadviesForum komen.
Ik zal het zeker niet laten als de mogelijkheid daar is, reken daar maar op!!!
Voor jullie allemaal vele fijne knuffels en groetjes, hopelijk tot 4 juli of op dit Forum.
Jeannette