menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

EINDELIJK teken van leven

Ga naar meest recente reactie

Jeannette1

Jeannette1

Beste Forummers/sters,

Helaas heb ik een fikse tijd verstek moeten laten gaan op dit krankzinnige fijne, leerzame en familiaire TuinadviesForum.
Ik wil niet erg uitgebreid vertellen wat er was, maar die beknelde zenuw was een algehele afknelling vanwege mijn
karretje dat te smal werd voor mijn lieve heupjes.
Hier kreeg ik pijnstillers voor, die een verschrikkelijke bijwerking teweeg brachten waardoor het medicijn erger was dan de kwaal.
Deze week of de volgende week komen ze mijn rolstoel dan ook breder maken, hopelijk is dan het euvel voorbij!

Dan heb ik behoorlijke pech met mijn compuutje gehad, (géén Virus), waardoor steeds alles geregeld uitviel en ik
echt NIETS kon doen.
Ook kreeg ik soms geen emails binnen en dan weer wel, (kwam ik achter door telefoontjes) van de emailafzenders/sters.
Hier heb ik het KPN-Experteam voor ingeschakeld die iemand gestuurd heeft.
Deze jongeman was hier al eens eerder geweest,
een lieve aardige jongeman.
Maar helaas is hij op een zaterdag héél erg lang bezig geweest en heeft de KPN alles van ons na laten kijken want hij kon
de fout niet vinden.
Toen bleek, dat mijn modem stuk was, die ik net nieuw had.
's Maandags zouden wij een midweek naar een vakantieverblijf,
ons aangeboden door de RAZ - Residentiele Ambulante Zorg.
De KPNner zou daarna terugkomen met een nieuwe modem.

Deze midweek, was voor ons het neusje van de zalm, de week waar onze trouwdag in zat EN de mooiste week van maart!
Ger en ik hebben zeer genoten en geloof het of niet, ik heb die week véél minder pijn gehad, GEWELDIG.

Na onze thuiskomst, kwam die jongeman weer voor de p.c. met een nieuwe modem.
Helaas was dit niet het enige dat hij deed, mijn Mc.Afee (betaalde) werd verwijderd en kwam er een virusbeschermer
"Karspersky" voor in de plaats.
Ook moest mijn Windows vernieuwd worden, want ik had een hele oude versie (dat klopte wel).
Wat deze "GEITENBREIER" nog meer gedaan heeft, weet ik niet maar ik kon ook niets meer in of aan mijn website doen.
Nadat de jongeman weg was, kwam ik achter nog meer dingen, o.a. programma's die verdwenen waren etc.
(Schrik niet, het was alles bij elkaar 540,00 euro).

Ger en ik zijn direct naar Zoetermeer gegaan naar de KPN-winkel en hebben daar ons beklag gedaan.
Hier werd direct een spoedbericht naar de KPN-directie verstuurd.
Wij hebben daar een vergoeding van gekregen en een schitterende bos bloemen, ook met Pasen kregen wij een
Paasbloempje van de KPN.
Maar helaas had ik hier mijn programma's en fijne compuutje niet mee terug.

Dit alles bij elkaar plus nog enige familiekwesties (o.a. mijn broer, zus en schoondochter waar het minder mee gaat)
hebben mij een algehele inzinking doen krijgen.
Lieve mensen, anti-depressieva is nu niet het fijnste medicijn maar wat moet dat moet nietwaar?
Kom er maar weer eens bovenop??? Als je eenmaal in die draaimolen zit, ook met je hersenen, (wist niet dat ik die had),
ben je daar niet zo snel weer uit.
Maar de meeste van jullie kennen mijn schat van een Ger, die samen met mijn dochter en schoonzoon gezorgd
hebben dat ik er nog ben.

Mijn dochter die iets bijdehanter is dan ik!, heeft een tijd geleden alle belangrijke dingen, ook het programma van mijn website
ergens opgeslagen.
Zij heeft inmiddels alles wat mijn website betreft weer in orde gemaakt, al kan en mag ik daar nog even niets aan doen.
Eerst moet ik nog even rustig bijkomen van alle ellende, want ook het missen van de fijne beurzen en tuinbezoeken met
en/of zonder jullie misten wij heel erg.
Ook al weten Ger en ik dat er werkelijk véél en véél meer en ergere dingen in de wereld zijn, eigenlijk denken wij misschien
teveel aan ons zelf.
Het gaat langzaam vooruit, moet nog erg rustig doen en ga misschien deze week nog even een dagje de deur uit als het
weer het toelaat.
Hopelijk kunnen wij als alles goed blijft gaan naar Beervelde in oktober.

Nu gaan wij bidden en hopen, dat wij samen met jullie (wel in onze eigen auto), 4 juli naar Appelern etc. mogen en kunnen gaan.
Ook probeer ik weer zo nu en dan op dit TuinadviesForum te komen, ook al is dit nog even minder dan voorheen.

Tot slot wil ik IEDEREEN bedanken voor de ontelbare kaarten, emails, stukjes in mijn gastenboek, PPSjes en telefoontjes
die wij mochten ontvangen.
Helaas is het mij onmogelijk om iedereen apart te bedanken, mijn breintje laat dit nog niet toe.
Wees dus niet boos, als je tot op heden nog niets van mij gehoord hebt of een reactie van mij gekregen hebt.
Het reageren op emails etc. kan ik voorlopig even niet doen, want mijn hersenen zitten nog niet allemaal op een rijtje!
Ger twijfelt namelijk of dit ooit wel het geval is geweest, lief hè ?! hahaha

Lieve allemaal, dit is wel een héél groot epistel geworden, maar hopelijk begrijpen jullie een beetje waarom ik verstek
heb moeten laten gaan.

Nogmaals IEDEREEN BEDANKT !!! en..... OP NAAR 4 JULI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lieve groetjes en knuffels,

Ger en Jeannette

Deze Papaver maakte mij blij van de week, hopelijk genieten jullie er ook van.
[afbeelding verwijderd niet-https]
maandag 18 mei 2009 - 12:06
Lysianthus

Lysianthus

Beste Jeanette,

Goed dat de grootste ellende geleden is en dat je terug kan vooruitkijken.
Je kijkt er helemaal positief tegenop en dat juist, brengt je weer verder of dichterbij ons
Prachtige Papaver.
Lieve groetjes
Lysianthus

tip: Imageshack is nog maar eens veranderd van link, als je graag zuivere afbeeldingen , zonder al die lettertjesrommel , gebruik dan de link helemaal bovenaan. (direct link to image)

maandag 18 mei 2009 - 12:17
minouke

Minouke

Lieve Jeannette en Ger,

in al jullie miserie kunnen jullie ons nog doen lachen, de manier hoe je ons dit allemaal verteld.
We zijn blij van jullie beiden nog iets te horen want jullie blijven toch onder ons zelfs als jullie eventjes verdwijnen al was het nu toch lang hé.

Je optimisme Jeannette is onvoorstelbaar en samen met Ger slaag je er ieder keer in om dat allemaal te overwinnen .... daarvoor hoedje af

groetjes van Guy en Chantal
en veel beterschap
maandag 18 mei 2009 - 12:43
Jose47

Jose47

Hallo Jeannette,
Toch fijn weer iets van je te horen, al begrijp ik het heel goed dat het moeilijk is om iedereen iets te laten weten. Je gezondheid is het belangrijkste in het leven hé, doe maar kalmpjesaan hoor en dan kan je misschien de 4de juli wel op stap.
Ik wil je veel sterkte toewensen en een spoedig herstel.
Josée

(Goh wel spijtig van die dure kosten voor je pc, daar heb je een nieuwe voor....maar toch leuk en lief dat KPN zoiets dan voor je doet, en ook nog dat bloemetje enzo...... velen zouden zich er achteraf niets van aantrekken en de mensen met de miserie laten zitten)

Tuinbabbel

maandag 18 mei 2009 - 13:07
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Jeannette, dat is fijn, om weer eens van je te horen! Hopelijk gaat het je binnenkort lukken om vaker op het forum te zijn. Je zorgt altijd voor extra leven in de brouwerij en dat wordt gemist hoor, als je er niet bent! Alle goeds voor jou en Ger, Martje
maandag 18 mei 2009 - 13:40
hildavw

Hildavw

Dag Jeannette en Ger,
Blij te horen dat het thans iets beter gaat.
Hou je sterk en hou de moed er in, maar daaraan twijfelen we niet.

groetjes van Hilda en Theo
maandag 18 mei 2009 - 13:44
printemps

Printemps

Hartelijk terug welkom Jeannette en Ger

Moet je nu nog steeds 540 euro betalen ?
Anders voor dat geld had je bijna een nieuwe PC met Licentie's inbegrepen
En welke Windows draai je nu ?
Want vista op een oudere PC draait gewoon vierkant

Mvg lentean
maandag 18 mei 2009 - 15:54
annis

Annis

Jeannette ook een hartelijk welkom terug. Wat een tegenslagen allemaal die je te verwerken had. Ik hoop dat we je nu weer regelmatig hier zullen treffen.

groetjes @nnis
maandag 18 mei 2009 - 16:01
Sarah

Sarah

Gelukkig ben je er weer, ik geloof dat echt iedereen je gemist heeft.
Hopelijk gaat aales nu weer een beetje beter worden voor jullie en daardoor ook weer gezellig. En nu maar hopen dat het weer ook een beetje mee gaat zitten, dat helpt ook altijd wel.
groetje Sarah
maandag 18 mei 2009 - 16:29
Matabish

Matabish

Gelukkig gaat het nu eindelijk weer een beetje beter met jou.
Nu was het wel èrg lang stil!
Maar de zon laat zich nu steeds meer zien en dat beurt toch ook flink op hé.
Verder blijven knokken Jeannette, dan knap je vlug weer op!

Hartelijke groetjes,
Matabish.

maandag 18 mei 2009 - 16:40
kurt

Kurt

Ook al nog niet alles helemaal zoals het zou moeten zijn, we zijn in elk geval toch heel tevreden om terug eens iets van jullie te mogen vernemen.

We hadden al heel vaak aan jullie gedacht en hoopten iets van jullie te horen wat bij deze gebeurd is. Forceer je niet om te reageren op al deze reacties. We weten dat jullie ze wel zullen lezen en dat is het belangrijkste.

Heel veel beterschap, sterkte en liefst vanuit het Belgenland zodat we jullie op 4 juli in LIVE mogen ontmoeten.
Kurt, Bianca en Daan.
maandag 18 mei 2009 - 17:47
Rita1960

Rita1960

Hoi, daar met zijn tweeen

'k ben hartstikke bliede da'j d'r weer bent

En nu op naar een betere en gezondere tijd.

lieve groetjes van

Rita
maandag 18 mei 2009 - 18:03
corrielat

Corrielat

Hoi Jeannette en Ger.

Poef poef, dat was schrikken om jullie de laatste maanden te moeten missen,
temeer omdat ik via mailtjes te horen kreeg dat jullie niet reageerden op e.mails.

Jezusmina, Paul en ik dachten al, het zal toch niet dat....

MAAAAAR GELUKKIG JE BENT WEER PRESENT,

En dat op de postieve manier die we allemmal gewend zijn van jou.

Maar denk eraan, forceer niets!!!!!!!!!!

Neem rustig de tijd om weer op de rails te geraken en te blijven,

Nu we weten dat je er weer bent, poeh poeh, je hebt ons wel laten schrikken.

[afbeelding verwijderd niet-https][/img]
maandag 18 mei 2009 - 20:34
LauraK

LauraK

Hallo lieve Jeannette,

Wat fijn om eindelijk weer iets van je te horen! Jammer alleen dat niet alles naar
wens verloopt, zeker waar het je gezondheid betreft. Ik hoop van harte dat het toch
zo langzamerhand de goede kant opgaat, en dat je je weer beter zal gaan voelen.
Aan je lieve en toegewijde familie zal het in ieder geval niet liggen.

Het forum draait natuurlijk wel als je er niet bent, maar je wordt wel enorm gemist!
Wat een narigheid ook met je pc: je kan al zo weinig, en nu kon je helemaal niets
meer. Hopelijk is die ellende binnenkort ook helemaal opgelost.

Ik wens je beterschap en het allerbeste,
lieve groeten van Laura.

P.S. Blijkbaar is me iets ontgaan; is er weer een forumuitstap in juli? Ik zal eens
even goed zoeken naar meer informatie op deze site, en hoop dan ook weer van de
partij te zijn!
maandag 18 mei 2009 - 20:37
kerstkind

Kerstkind

Lieve Jeannette en Ger,
ze zeggen altijd:
ná regen komt zonneschijn...
Hopenlijk geldt dit ook voor jullie, zeker ná zoveel narigheid.

groetjes Herman en José
maandag 18 mei 2009 - 21:42
Victor44

Victor44

Jeannette,
Ook van ons een bloempje om je te steunen bij al die narigheid die jullie moesten ondervinden.
Victor en Mia[afbeelding verwijderd niet-https]
maandag 18 mei 2009 - 22:38
lentemode

Lentemode

Ook van mij een bloempje, Jeannette !

Groetjes,
Mia
maandag 18 mei 2009 - 23:25
an

An

Lieve Jeannette en Ger wat ben ik blij om weer wat van jullie te horen ,
doe het aub nu rustig aan ,en geniet van elke dag ,en ja dan maarwaarwat minder op het forum gezond heid gaat voor.
en jeetje minna wat hebben jullie een hoop mee gemaakt hoop dathet snel weer in orde komt.
lieve groetjes en beterschap toegewenst,
van an
dinsdag 19 mei 2009 - 09:19
rialle

Rialle

Lieve Jennette en Ger,

Hééééé, onze vrolijke noot is terug!! Wat fijn dat je zover bent opgeknapt, en je pc ook, dat je weer af en toe kunt komen lezen en héél af en toe een berichtje kunt schrijven.
Doe maar rustig aan en weet dat er heel veel mensen zijn die aan jullie denken........

Groetjes Rialle
dinsdag 19 mei 2009 - 09:52
Karintje

Karintje

Heej Jeanette en Ger ook natuurlijk,

Welkom Back en het ga jullie goed!!!

Grtz,
Karin
dinsdag 19 mei 2009 - 21:30
schuurmans

Schuurmans

Jeannette en Ger,
blij dat jullie weer terug zijn, rustig aan dan breekt het lijntje niet.
tuinadvies is weer compleet.

grt
henk
dinsdag 19 mei 2009 - 22:26
Jeannette1

Jeannette1

Beste allemaal,

Vanaf deze plaats wil ik jullie ook namens Ger, allemaal heel hartelijk bedanken voor de vele lieve en fijne reacties van jullie!
Dat alles, ook de mooie kaarten etc. hebben mij wel veel goed gedaan.
Zelfs van mensen die het zelf ook moeilijk hebben door diverse omstandigheden, heb ik reacties gekregen.
Ja Kurt, jij hebt denken Ger en ik, het FIJNSTE en FAMILIAIRSTE TuinadviesForum van heel België en Nederland!!!

Helaas heb ik zelf niet alles in de hand, want dan was ik zeker alweer vaker present geweest.
Willen wij ook met de fijne Tuinadviesdag op 4 juli meedoen, heb ik mij toch nog wel rustig te houden.
Ik lijk wel, (ben het uiteraard ook) een oud wijvie, ook al voel ik het maar zelden op die manier.
Maar er komen de hele week nog therapeuten, dokter, wijkverpleegster etc. bij mij thuis.
Hierdoor komt het, dat er wel erg weinig tijd overblijft voor mijn compuutje.

Zodra er dan een mooie dag komt, zoals afgelopen zondag, gaan wij er even tussenuit.
Zondag zijn wij een rondje om het meer bij "Het Reeuwijkse Hout" gaan wandelen, voor Ger uiteraard wel vermoeiend.
Voor mij alleen maar moeilijk vanwege de zon, volgende keer een petje opzetten dan maar.
Bijvoorbeeld met het Tuinadvies-Logo erop!

Hopelijk kan ik nu enkele keren per week op het TuinadviesForum komen.
Ik zal het zeker niet laten als de mogelijkheid daar is, reken daar maar op!!!

Voor jullie allemaal vele fijne knuffels en groetjes, hopelijk tot 4 juli of op dit Forum.

Jeannette
dinsdag 26 mei 2009 - 19:16
poppy

Poppy

He gelukkig ben je weer terug, wat hebben wij je gemist.
we zijn best ongerust geweest, een forum zonder Jeannette is minder leuk.
We hopen dan ook dat alles weer gauw goed met je gaat, en dat we nog veel van je horen of zien. En ook van jou Ger groetjes en liefs voor jullie.

poppy
donderdag 28 mei 2009 - 11:09
Jeannette1

Jeannette1

Hai Poppy.

Ja, ook Ger en ik zijn erg blij dat ik er weer zo af en toe op dit TuinadviesForum kan zijn.

Gisteren heb ik 2 topics geplaatst, "KIEKEBOE" en een SlideShow over "Struisvogeleieren".

Daarna was het weer fout met mijn compuutje en kon ik EN niet meer op dit TuinadviesForum komen EN NIETS meer op mijn p.c. doen, ook niet meer op Google/Internet komen.
Er bleek iets weg te zijn op mijn p.c.
Ik heb toen "Herstel" gedaan, maar dat hielp niet helaas!!!
Er was een ernstige DSN-Fout of zo, er lag in ieder geval iets uit, net zoiets als LAN.
Ik kon ook geen emails versturen of zo.
Heb toen de p.c. de tuin in wilde smijten, maar dat mocht niet van Ger, want dan moest hij de rommel opruimen!

Toch zijn dit dingen, die mij gek maken en mijn hersenen zover ik die nog heb, niet goed laten werken.
Ik heb de p.c. uit gedaan en ben vanmorgen pas weer gaan kijken of ik nu wel weer iets kon doen.
Nu kan ik zelfs weer op de topics en stukjes antwoorden, hopelijk blijft dit zo!

Bedankt voor je emailtjes en stukjes op dit TuinadviesForum, dat doet mij erg veel goed en blijf ik toch nog onder de mensen.

Hele lieve groetjes,

Ger en Jeannette
Hopelijk kunnen ook wij 4 juli naar de 2 tuinen in Appeltern komen!!!
donderdag 28 mei 2009 - 11:29
hannibal

Hannibal

@ Jeannette en Ger,

Ik ben blij dat ik zie dat je terug beter bent want ik miste je op dit forum. Gisteren had ik ook moeite om in Tuinadvies te raken (dus toch niet je computer gisteren?)
Doe het maar stilletjes aan dan komt alles wel weer goed (ook met die hersenen)
dus voor jou deze foto:[afbeelding verwijderd niet-https]

Groetjes, Hannibal
donderdag 28 mei 2009 - 13:18
minouke

Minouke

lieve Jeannette en Ger,

Tuinadvies deed hier ook gek gisterenavond, zelfs deze morgen nog, dus je compuutje was het niet.

Misschien onderhoudswerken aan de gang ????

groetjes aan jullie beiden hé
Chantal
donderdag 28 mei 2009 - 13:39
Rita1960

Rita1960

Hoi Jeanette en Ger,

't lag niet aan jou pc'tje hoor....
Gisteravond deed mijn pc'tje ook gek. Kon wel verbinding krijgen maar de reclames tussen door deden het niet

groetjes,

Rita
donderdag 28 mei 2009 - 17:38
Peppody

Peppody

ook ik kon gisteren niet op het tuinadviesforum, dus misschien ligt het niet aan je pc. Fijn dat je er weer bent en veel sterkte toegewenst aan jullie allebei!
zaterdag 30 mei 2009 - 00:11
Gerbra

Gerbra

Hoi Jeannette en Ger

Ik heb vaak gedacht waar is Jeannette . We hebben echt lang niks meer van jullie gehoord.Wat hebben jullie weer veel meegemaakt. Ben heel blij dat het nu weer wat beter met je gaat.
Doe vooral heel rustig aan.
En ik wil jullie heel veel beterschap wensen en het allerbeste met alles.

zaterdag 30 mei 2009 - 21:10
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).

Hoeveel is 4 + 5? (beveiligingscontrole) *