Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Onlangs schreef hier iemand dat geel niet staat bij een fris ogend bloempje. Ik durf het te betwijfelen, misschien is geel net wel de kleur bij uitstek van de prille lente...
Voor míj is geel de zonnigste kleur die er is voor bloemekes!
In 't midden van de winter koop ik mij altijd wel een geelbloeiend bloempje om in huis te zetten, kwestie van wat zon in huis te halen!!
Mooie presentatie, Varen ! Wat een verscheidenheid !
Allemaal uit je tuin ?
Ik vind het grappig dat de paardebloem een plaats kreeg dichtbij de akelei en de pioen...( Klopt het ?)
Jawel Mia, uit eigen tuin; ook de paardebloem, niet echt een favoriet van tuinliefhebbers, maar ergens in een hoekje mag hij gerust van mij blijven. Er zit wel geen akelei bij, wel een sleutelbloem, speenkruid, dotterbloem, elfenbloem (2x zelfs, want de mooiste bloemennaam), ranonkelstuik en pioen. Saruma, uvularia en stylophorum hebben jammer genoeg nog geen Nederlandse naam (voor zover ik weet althans).
Klopt, de varens zijn weer in volle pracht present.
Ook straf dat iemand van Herentals Geel schitterend vindt, of houden we het toch maar bij geel?