Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Leuk José!
Zijn die rakkers alle drie van jou?
Het is weer afgelopen met de sneeuw vandaag, ik moet eerlijk zeggen dat ik de regen na een dag ook weer moe ben
dank jullie wel voor de reacties!!!
Het is en blijft een prachtig schouwspel om ze zo te zien stoeien
@Lilian,
eigenlijk zijn het er 4.
Maar onze "ouwe reus" Bas houdt zich dan afzijdig, dit vindt hij op
zijn 13 jarige leeftijd véél te ruig.
De twee chocolade bruine zijn van onze dochter Linda. En zo'n 1 a 2x
per week komen we bij elkaar en dan is het dolle pret.
dit was inderdaad dolle pret.
En nee géén hulp gehad van Linda of mijn mannetje.
IJzeren wil en hulp van......een goede bekende.
Je kunt wel stellen een héle goeie bekende
Goeie aktie foto's zeg, daar begint toch wel alles mee, dat je op tijd kan afdrukken
heel mooi gedaan hoor. En een heel leuk stel honden, heb ook nodig natuurlijk.
Hai José, het maakt toch nooit uit wie wie helpt???
Als men maar geholpen wordt toch?
Zelf ben ik ook veel geholpen door mensen van dit TuinadviesForum, daarom zijn wij toch allemaal lid geworden???
Ger en ik hebben genoten van deze lieverdjes!
Nogmaals bedankt voor het plaatsen van zoiets moois!!!
He een duitse staander!! Hier hebben wij er ook eentje een teefje (zarah 1 1/2 jaar) ze ligt nu samen met Jules (beagle 3 1/2 jaar) in de mand te slapen En is die van jullie ook zo'n aanhankelijke? Zarah is lief maar een echte jaagster (kippen in de buurt zijn niet veilig).... Met de sneeuw lagen ze hier liever voor de kachel....