Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
JAWEL ZOWEL VOOR DE GROTE MENSEN MATABISH MAAR ZEKER VOOR DE KINDEREN .
MAAR ZE ZIJN O ZO SCHUW JE MOET HEEL VOORZICHTIG TE WERK GAAN .
MAAR IK HEB ER TOCH EEN TWINTIG TAL FOTO,S GOED KUNNEN NEMEN.
EN DAT IS AL DE TIENDE DAG DAT DAT RUSTIG SMORGEN KOMT ETEN VAN HET MALSE GRAS BIJ MIJ IK BEN OOK WEL IEMAND DIE HET GRAS NIET KORT MAAIT VOOR DE WINTER MISCHIEN DAAR DOOR ??????????
Fantastisch Sylvain, ik ben al blij dat ik een vogeltje kan fotograferen in de tuin, daar zou ik helemaal gek van worden om dat te kunnen vastleggen, zomaar uit het bos, komt dat je eigen tuin binnen gewandeld.
Prachtig dier en mooie foto's Sylvain!
Heel bijzonder om dat zomaar in je tuin te hebben, en er dan ook nog eens zulke mooie foto's van
te kunnen (en mogen!) maken. Jullie en jullie tuin zijn in ieder geval goedgekeurd door deze ree!
Leuk dat je het hier met ons wil delen, bedankt!
Deze morgen om 9uur kwam het weer de tuin in gewandeld.
Prachtig hoe fijn dat het is om dat uit de keuken, bij het ontbijt zo de wilde natuur van de dieren ziet.
Het gebeurd ook niet snel dat ze zo dicht bij de mensen komen het is op amper 20 meter.
De groetjes en dag
sylvain DIE IS PRACHTIG !!!
vroeger kwamen ze ook in mijn boomgaard maar met de jaren zijn alle bewerkte velden rondom mijn huis veranderd in paardenweides met elektrische omheining. ik vind paarden ook mooi maar spijtig genoeg is hierdoor een groot stuk habitat van veel wilde dieren verdwenen.
300 meter van mijn achterdeur ligt een deel van het natuurgebied van "de zwarte beek". die strook is daar amper nog een paar honderd meter breed met enkele bosjes van een scheet groot en veel te klein voor een ree; laat staan dat er ook nog fervent gejaagd mag worden; het wild heeft hier geen schijn van kans dat noemen ze dan natuurbehoud!!!
ik heb daarom mijn 40 are boomgaard laten verwilderen en het is nu een toevluchtsoord voor opgejaagd kleinwild dat nergens anders meer naartoe kan; spijtig dat de reeên er niet meer in raken.
Hallo mijn beste tuin vrienden je kan er bijna je klok op juist zetten als hij de tuin binneN komt langs achteren.
Daarom geef ik jullie een foto van in Juli ietsje naar links getrokken maar je ziet het perfect .De Groetjes van uit Lummen en dag
Prachtig dat zoiets nog mogelijk is,draag daar zorg van zodat onze kinderen en kleinkinderen dit ook nog mogen meemaken.Hopelijk worden ze binnenkort niet door de genadeloze jagers afgeschoten.
Het leuke aan zo'n ree is niet alleen zijn verschijning ,maar ook dat deze dieren geen schade aan je tuin veroorzaken .Het zijn échte fijnproevers en gaan maar hier en daar eens gaan aan peuzelen,ze zullen nooit zoals een damhert stukken kaalvreten.
groetjes
rodger
sylvain,wat zijn het toch lieve dieren,
hier zie ik er heel soms ook al eens eentje lopen,maar heb nog nooit de kans gekad om ze/hij vast te leggen op een degelijke manier.
e zij idd. zo bang dat ze bij d-het minste onraad het hazepad kiezen.
Mooi vast gelegd.
HALLO TUIN LIEFHEBBERS VANDAAG HEB IK HET OF HEM NIET GEZIEN .
MAAR GISTEREN AVOND WAS HIJ NOCH PRECENT ZOU HET MISCHIEN KOMEN DOOR DE SNEEUW.
IK HOOP DAT HIJ NIET IS AANGEREDEN OF IETS DERGELIJKS .
IK BEN EENS BENIEUWD VOOR MORGEN VROEG GROETJES EN DAG