menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Fotos van dorpen

sloeberkes

Sloeberkes

ik heb mijn huisje teruggevonden

http://cartes-postales.delcampe.be/page/category/language,D,cat,712,var,Postkaarten-Europa-Belgie.html

groetjes Elsje
maandag 14 juli 2008 - 07:51
Matabish

Matabish

Elsje, bedankt hoor!!
Ik heb de ganse namiddag rondgelopen in de straten van mijn geboortestreek en mijn jeugd.
Het was ongelooflijk fijn om al die plaatsjes weer te herkennen, ondanks dat de foto's van veel langer geleden waren. Al die gekende straatjes waar we doorliepen om naar school te gaan, en later lekker gingen winkelen, het restaurant van 'Glaverbel' waar ik een tijdje weekend-werk deed, de kerk waar ik gehuwd ben, het gasthuis waar mijn drie kinderen geboren zijn, enz... Één zichtkaart heb ik, spijtig genoeg, niet gevonden, nl. een foto van het grote huis van mijn grootouders in Balen-Wezel. Ik weet dat die bestaat, maar ze was hier niet bij! Maar het zou kunnen dat ik ze zèlf nog ergens heb, zal eens zoeken...
Het was in elk geval heerlijk en ik voelde me minstens 50 jaar jonger (voor héél efkes!!)

Groetjes,
Matabish.
maandag 14 juli 2008 - 22:02
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).