Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik heb eindelijk mijn website klaar. Allez, zo goed als...
Ik heb een selectie gemaakt van de foto's die ik het afgelopen jaar gemaakt heb en op de site geplaatst.
nadat ik je site overlopen had, was ik even zonder woorden en had tranen in de ogen ! Hoed af voor je indrukwekkende werk hoor !
Wàt - was - dàt - móói !!!!!
'k Heb geen foutjes gezien...'k was te zeer overdonderd door je prachtige foto's !
'k Heb je ook meteen bij mijn favorieten gezet, zo kan ik makkelijk gaan kijken en je werk volgen.
Maak nog maar véél mooie foto's om ons te laten genieten.
Mooi werk geleverd Tim,tal van mooie foto' te bewonderen.
Kan je me ook vertellen of dit een gratis site is voor het aanmaken ervan?
Je mag me altijd privé mailen als het te gevoelig ligt.
Het lijkt me wel wat om ook zoiets te maken.
Ik heb al wel een eigen site over de tuin en een blog over fotografie,maar zoiets zie ik ook wel zitten.
Graag een beetje uitleg als het kan.
Gr Eddy Esem,
foutjes ???? Tim dat is gewoon prachtig en perfect !!!!!!
Alléén, maar dat ligt aan mij natuurlijk, heb ik 2maal een bericht willen plaatsen met felicitaties, maar het lukte me niet
Nà een berichtje geschreven te hebben weet ik niet waar ik op moet vinken een komma of het kruisje? ik heb dan beide geprobeerd...
Tim ik heb je website bezocht en heb een berichtje achter gelaten. Heel mooi en prachtige foto's. Gefeliciteerd met deze mooi site kom nog eens vaker kijken.
Ja Tim...............je hebt de hoofdvogel afgeschoten, ik heb heeeeeeel veel berichtjes achtergelaten op je site want hij is verbluffend, prachtig, heel aangenaam, rustgevend en helemaal niet vermoeiend om in door te wandelen,
Laat ons hier op het forum ook af en toe , zoals vroeger meegenieten hé pls?
Is het vrouwke al bevallen?
Binnenkort mogen we van de familieuitbreiding ook mooie foto's verwachten zeker?
lieve groetjes en dikke, dikke en nog eens dikke proficiat