Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Hallo allemaal,
is er toch iets tussen hemel en aarde?
net nu ik superverliefd ben,(ja ja op mijn oude dag ha ha)
en we het samen over vlinders hadden, zagen we hem zitten, op mijn kamerraam, snel een foto genomen,
we vonden hem allebei heel mooi,
Ik denk dat het een nachtvlinder is, of niet?
zou dit een teken van boven zijn?
Wauw Lysianthus,
Dit filmpje laat precies zien hoe ik me voel, en geloof me..... het is zo mooi,
nooit meer gedacht en zeker niet meer verwacht,
en... mijn lichaam en geest zijn wel al ouder, maar zeker nog niet versleten en nog heel goed in staat om lief te hebben, en wat ben ik blij dat ik niet verbitterd ben he,
iedereen heeft recht op liefde, daar speelt leeftijd geen rol,
wie had dat nog van mij kunnen denken, iedereen behalve ikzelf
ik ben gelukkig, en het is geen noodoplossing... maar eerlijke wederzijds respect en liefde
Ik mag je eerlijk zeggen dat ik misschien nog blij mag zijn dat alles gegaan is zoals het gegaan is,
Gelukkig heb ik voordat ik aan deze nieuwe relatie begon schoon schip gemaakt met mijn ex, de lieve vader van mijn kinderen,
Wat IK hem niet heb kunnen geven heeft hij nu gevonden in zijn nieuwe vrouw,
Ik heb zelfs hem en haar een paar weekjes geleden uitgenodigd in mijn huisje om met zijn drietjes heel goed te praten, niet gemakkelijk voor alledrie maar wel heel eerlijk,
Voor de buitenwereld misschien moeilijk te begrijpen maar voor mij en hun een geweldige avond, met de natuurlijke tranen maar werkelijk een verademing, ik heb hem en haar bij het afscheid zelfs gekust en veel geluk toegewenst.
Als je nu vraagt wat heeft dit met tuinforum te maken? ik hoop dat ik door mijn verhaal misschien sommigen onder ons op het goede spoor kan zetten,
al zou het er maar eentje zijn dan ben ik gelukkig voor hem of haar.
Misschien heeft mijn laatst geschreven tekst toch iets met tuinieren te maken,
Eerst alles uit je tuintje wat niet goed groeit en bloeit verwijderen voordat je nieuwe plantjes gaat planten he,
hoi corrie
ik vindt het fantastie voor u en hoop dat ge er veeeele gelukkige jaren mee mag hebben en geniet er maar van want het leven is zo al kort en bijzonder als ge ,gelukkig zijt ben blij voor u
groetjes miet1[afbeelding verwijderd niet-https]