menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Vieze kat

Ga naar meest recente reactie

lentemode

Lentemode

Hallo kattenliefhebbers,
Dat lieve rosse beest van hiernaast is dus onze Pol en die kwam gisteravond onherkenbaar binnengestrompeld. Hij zat helemaal onder de zwarte drek en liet soortgelijke sporen na in ons huis.
Een walm van smerige smurrie-drek vulde de keuken ... Met geen tang aan te komen om hem schoon te boenen... Vandaag zat de wasmachine vol handdoeken waarmee we hem probeerden droog te wrijven. Heeft iemand ervaring hoe je zo'n kater in die situatie aanpakt?
Meestal doet hij heel verwaand en eigenzinnig en komt hij alleen bij mij zitten als HIJ het wil, maar vandaag loopt die al de hele tijd achter me aan, maar nu trek ik dus wel een vieze neus ...

Groetjes,
Mia
dinsdag 4 december 2007 - 22:30
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Mia is hij misschien in een gierkelder gevallen? Dat is ooit een van onze katten overkomen. Ik denk daar niet allen aan vanwege de vieze drek maar ook omdat hij toch blijkbaar geschrokken is (blijft achter u aan lopen)? Als dat zo zou zijn, is de kat al genoeg geschrokken en zal hij dat niet snel meer doen! Knuffel voor Pol!!
dinsdag 4 december 2007 - 22:38
Jeannette1

Jeannette1

Sorry Mia, ik denk dat Corielat er meer van weet, lees op een andere topic: HIJ RUIKT ZEKER HEEL LEKKER???

Groetjes, Jeannette
dinsdag 4 december 2007 - 22:50
annd6

Annd6

Dat hij constant bij je wil zijn kan inderdaad wijzen op dat hij ergens erg van geschrokken is zoals hierboven wordt gezegd.
Groetjes
Ann
woensdag 5 december 2007 - 09:44
Merel

Merel

Mia, als hij erg geschrokken is geef hem dan eens rescuedrupjes van dokter Bach, te koop in de aphotheek en natuurwinkel. Daar poezen erg gevoelig zijn kan je best een pipetflesje (te koop in de apotheek) vullen met water (gekookt of flessenwater) en vier druppels of twee verstuivingen hierin doen. Gewoon vier keer per dag vier druppels geven (best rechtstreeks in de mond druppelen) als hij het op een lekker beetje wil zoveel te makkelijker maar mijn ervaring is dat poezen nogal makkelijk bleugh zeggen als er ergens een reukje aan hangt
Voor het wassen van de poes is naar mijn mening nog altijd zachte sunlichtzeep het beste, vooral niet lachen met het arme beestje zodat zijn waardigheid niet AL te grote schade loopt

groetjes Merel
woensdag 5 december 2007 - 12:11
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Ocharme.................hem goed wassen en daarna drogen en hem goed knuffelen zal hem wel over het opgelopen trauma helpen.
En..............voor jou Mia zit er helaas niks anders op dan kuisen,kuisen, kuisen ( ik leef met je mee en kan me inleven want iedere dierenbezitter zal al wel eens geconfronteerd zijn met ongelukjes)...
Verwen jezelf ook maar eens goed na al dat kuisen
groetjes
Lysianthus

En.vergeet niet.................
[afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 5 december 2007 - 12:14
wimmeke

Wimmeke

oei oei...
die arme poes toch...

ik geloof dat wij hier enorm geluk hebben met onze kater...

elke avond als we in bad gaan, zit hij op de rand mee te spelen met het badschuim...

wij hebben een echte waterkat... !

vorige week is hij er door onvoorzichtigheid gewoon ingedonderd (in bad)...
en hij trok zich dat helemaal niet aan... hehehe...

5 minuutjes later zat hij al opnieuw op de rand van het bad, zich droog te likken...

in tegenstelling tot een slecht geurende poes, hebben wij dus een poes die constant naar badschuim ruikt... hehehe....

donderdag 6 december 2007 - 12:56
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).

Hoeveel is 2 + 3? (beveiligingscontrole) *