menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kerstster

Ga naar meest recente reactie

lywi

Lywi

[afbeelding verwijderd niet-https]Groetjes Lywi
dinsdag 4 december 2007 - 22:15
lentemode

Lentemode

Hallo lywi,
Wat een mooie compositie !
Vorige week zag ikin het tuincentrum nog een heel donkerrode soort, bijna zwart ...
En hiermee vier ik mijn HONDERDSTE BERICHTJE.

Groetjes,
Mia
dinsdag 4 december 2007 - 22:18
corrielat

Corrielat

mooi poesje op je avater, ruikt zeker altijd lekker

sorry, ik kon het niet laten
dinsdag 4 december 2007 - 22:44
Jeannette1

Jeannette1

Hele mooie collage Lywi, met hele mooie kleuren Kerststerren!

Groetjes, Jeannette
dinsdag 4 december 2007 - 22:45
minouke

Minouke

zoveel ! ik zou niet kunnen kiezen de voorlaatste heeft wel een speciale kleur, is dat abrikooskleur?
woensdag 5 december 2007 - 07:40
annis

Annis

Mooie soorten zeg. Ook mooi gedaan zo met al die kerststerren bij elkaar zou je zo een kerstkaart van kunnen maken.
woensdag 5 december 2007 - 08:37
boercharel

Boercharel

Hoi,
Er zitten een paar prachtige exemplaren bij.
Groetjes !
woensdag 5 december 2007 - 10:01
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Heel mooi gedaan Liwy..............het brengt ons echt al in de kerstsfeer!!!!! Ik heb er nog geen gekocht , maar jouw foto brengt me in verleiding en inderdaad, je kan hem zo gebruiken als kerstkaart.

Voor Mia...................dikke proficiat met je 100ste berichtje, dan hebben we al 100 keer kunnen genieten van je antwoordt of kunnen leren van je vraag.
[afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 5 december 2007 - 12:45
lywi

Lywi

Hallo, we waren in een serre en ik had mijn fototoestel bij en heb van elke soort die er was een foto genomen, maar de namen stonden er niet bij, ben zelf geen liefhebber van kerststerren maar heb me toch laten verleiden van die donker rode (kleine) en ze doen het heel goed!

Groetjes Lywi
woensdag 5 december 2007 - 14:16
enzy

Enzy

Ik heb gisteren er 2 gekocht ,van die klein donker rode ,ik koop elk jaar wel een kerstster en ik heb hem ooit staan gehad tot met pasen ,zo lang bleef die mooi ,stond wel altijd op dezelfde plaats
vrijdag 7 december 2007 - 11:02
rialle

Rialle

Ik koop ook ieder jaar een of meerdere kerststerren, maar na een week of 2 beginnen ze hun bladeren te verliezen. Dit probleem heb ik ieder jaar. Desondanks koop ik ze ieder jaar weer omdat ze zo mooi zijn.

De fotocompositie vind ik erg mooi gelukt. Inderdaad net een kerstkaart.

Groetjes Rialle
donderdag 13 december 2007 - 10:12
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).