Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Zoals jullie al zagen op mijn avatar, weten jullie dat ik een hamster heb
Hiermee heb ik eens "geexperimenteert" in de natuur door een paar foto's te nemen.
Laat me weten hoe jullie deze vinden
Experiment zal wel geslaagt zijn, maar spijtig dat geen enkele foto van de hamster zelf scherp is ,wat nie wegneemt dat het een mooi diertje is met een fijne en zachte kleur.
Gr. Eddy
De reden waarom Sommige objecten op de foto onzuiver zijn is omdat deze foto's met mijn gsm getrokken zijn
Men hamster zelf is niet zo een snel dier, als ik ze op de grond zet dan staat ze eerst nog vijf seconden stil of zou ze zelf naar de kat toelopen..
Maar eens ze zich op haar gemak voelt begint ze wel de avonturier uit te hangen.
Ik denk dat geen enkele hamster demijne zou kunnen vervangen, ze heeft me nog geen enkele keer gebeten en elke keer dat ik men vinger in der kooi steek geeft ze likjes terwijl mijn vriendin haar hamster je hand eraf zou bijten :|
Ik ben gek op hamsters. Ik heb ze dan ook vaak gehad. Ze zijn ook zo lief. Tja en dat er brutaaltjes tussen zitten, dat weet ik maar al te goed.Maar het zijn toch heerlijke knuffelbeestjes. Ik vind je foto`s erg leuk, het deed mij denken aan mijn hamsters. Dank je wel.