ik weet niet zeker ,of ik hier goed zit met mijn vraag.
ik was van daag bij mijn dochter op de open dag zij zit op een dag besteding omdat zij gehandicapt is
zij werkt op de afd. tuin.
nou zoek ik bloemen zaad wat makkelijk is te zaaien,en niet alte hoog maar wel mooi is,
gemakkelijk dus
ik zei dat ik ook wel wat stokrozen heb ,maar niet zo heel veel voor daar.,
ik zoek ook iets wat ze kunnen zaaien als groente ik zelf heb wel wat paprika zaad en galia meloen,
maar ook niet veel
ik zoek dus zaden van bloemen en groenten ze hebben ook twee groten kassen staan op het erf van die dag besteding
aangezien ze bijna geen geld hebben om steeds zaden aan teschaffen dacht ik laat ik ze eens helpen
en doe een vraag op het form
want als je kijkt hoe trots ze zijn op het plantje wat er uit komt want ze hebben alleen wat sla wat ik heb gegeven en een paar tomaten planten en een paar aardbeien planten staan en de beste werden vandaag verkocht om wat aan te kunnen schaffen.
is er ook iets van groente wat gezaaidt kan worden en niet gekocht hoeft te worden en wat nu nog gezaaid kan worden .en later buiten in de volle grond want ze hebben niks staan maar wel heel veel
grondt bv prei,sla iets wat makkelijk is.
aangezien ze allemaal verstandelijk gehandicapt zijn moet het makkelijk zijn ,maar met wel veel resultaat
ik zoek dus bloemen en groentezaad wat nu en volgend jaar gezaaid kan worden ,
met graag een duidelijke beschrijving er bij van hoe en wannneer het gezaaid mag worden ,en hoe en wat je dan moet doen als het boven komt,
ik hoop dat ik veel reacties mag krijgen , en de dag besteding mag verblijden met veel zaden en duidelijke beschrijving want de gehandicapten moeten het doen ,en ik zie nu al die trotse gezichten voor me als ze michien als er genoeg is dat ze een bosje bloemen of wat groente mee naar huis kunnen nemen.
namens mij alvast bedankt ze weten niet dat ik dit vraag ik wil ze verrassen.
en alvast ook bedankt namens de de dagbesteding,
gr an